`.今蕉10點幾起身...*
`.比牙媽嘈醒左...*
`.之後睇片{快樂尋回犬}...*
`.睇到喊::太感人同埋隻狗好慘...*
`.睇完片就打機...*
`.打到6:00就閃落去還碟...*
`.我6:30去河田搵佢地...*
`.點知果到得曾子一個同埋9哥...*
`.因為9哥陪佢...*
`.9哥玩扭計{識}...*
`.超勁...*
`.唔知3分鐘有冇就扭曬六面...*
`.我o左咀...*
`.我扭左成分鐘都味扭到一面...*
`.我地等齊人就搭961去金鐘...*
`.到左金鐘之後就落上環...*
`.我地係上環食野...*
`.食完搭MTR去銅鑼灣搵KaRman`s.
`.之後一齊上時代...*
`.點知行行下聽到話由於封路既關係...*
`.請用C出口...*
`.講左今日會封路嫁啦...*
`.個死訓包又唔信...*
`.佢係到狂打電話問佢個FD點去時代...*
`.我地去到時代果時10:00...*
`.等到11:00左右我見BelBel同KarmAn跨左出去...*
`曾子見佢地跨,佢又跨...*
`.點知出左去果時佢話佢2個去wc只係幫佢地睇住個位...*
`.我地2個o咀...*
`.曾子用最快既速度跨番入去...*
`.我一想跨入去...*
`.個PC就叫我落番黎...*
`.之後我就去搵埋佢2個先算...*
`.我地3個行到落去...*
`.佢地話::快D入番黎啦...*
`.KarmAn`s.勁快咁飛左入去...*
`.我地又想跨入去果時比個女PC趕走左...*
`.我同BelBel只好呆等粒幾鐘...*
`.完左之後就係銅鑼灣周圍行下搵車返家...*
`.之後搭969返天水圍再搭西西返屯門...*
`.而曾子同KaRmAn`s.就走了...*
`.我地搭西西番屯門...*
`.番到屯門諗住食糖水...*
`.最尾冇去...*
`.因為太夜,怕人地收左,s0廢事行過去...*
`.之後同傑,婷婷行去輕輕站返家...*
`.舒哥就問包借錢搭的士...*
`.之後就散了...*
返到屋企時間::3:25a.m.分左右
|