Naughty_Boy
暱稱: `Kel B
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008年5月7日
2008年4月25日
2008年4月24日
2008年4月2日
2008年3月31日
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 300
今日人氣: 5
累積人氣: 4125
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


`2008年12月31日 分類: 未分類

`.今蕉10點幾起身...*

`.比牙媽嘈醒左...*

`.之後睇片{快樂尋回犬}...*

`.睇到喊::太感人同埋隻狗好慘...*

`.睇完片就打機...*

`.打到6:00就閃落去還碟...*

`.我6:30去河田搵佢地...*

`.點知果到得曾子一個同埋9哥...*

`.因為9哥陪佢...*

`.9哥玩扭計{識}...*

`.超勁...*

`.唔知3分鐘有冇就扭曬六面...*

`.我o左咀...*

`.我扭左成分鐘都味扭到一面...*

`.我地等齊人就搭961去金鐘...*

`.到左金鐘之後就落上環...*

`.我地係上環食野...*

`.食完搭MTR去銅鑼灣搵KaRman`s.

`.之後一齊上時代...*

`.點知行行下聽到話由於封路既關係...*

`.請用C出口...*

`.講左今日會封路嫁啦...*

`.個死訓包又唔信...*

`.佢係到狂打電話問佢個FD點去時代...*

`.我地去到時代果時10:00...*

`.等到11:00左右我見BelBel同KarmAn跨左出去...*

`曾子見佢地跨,佢又跨...*

`.點知出左去果時佢話佢2個去wc只係幫佢地睇住個位...*

`.我地2個o咀...*

`.曾子用最快既速度跨番入去...*

`.我一想跨入去...*

`.個PC就叫我落番黎...*

`.之後我就去搵埋佢2個先算...*

`.我地3個行到落去...*

`.佢地話::快D入番黎啦...*

`.KarmAn`s.勁快咁飛左入去...*

`.我地又想跨入去果時比個女PC趕走左...*

`.我同BelBel只好呆等粒幾鐘...*

`.完左之後就係銅鑼灣周圍行下搵車返家...*

`.之後搭969返天水圍再搭西西返屯門...*

`.而曾子同KaRmAn`s.就走了...*

`.我地搭西西番屯門...*

`.番到屯門諗住食糖水...*

`.最尾冇去...*

`.因為太夜,怕人地收左,s0廢事行過去...*

`.之後同傑,婷婷行去輕輕站返家...*

`.舒哥就問包借錢搭的士...*

`.之後就散了...*

          返到屋企時間::3:25a.m.分左右