| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
| 2007年12月18日 |
分類: 未分類 |
今日,,
好眼訓,,
7:15起身,,
But7:20先起身,,
實在太眼訓了,,
返到學校,,
好怕咁比人捉頭髮._.''
好彩*
又成功咁1次通過了,,
但係聽完個早會仲有1個-口-''
好彩*
又比我Pass左^0^
真開心..*
聽日便服日y0!
終於唔洗打{太}
真的感謝主!
今日中文堂,,
又同婷婷嘈交,,
又冷戰左1場,,
好彩*
又比我呵番^^
跟住走去練歌''
成班Kai子咁行落去音樂室,,
連B班既茵姐都話我地Kai,,
唱完之後,,
我地返到上班房,,
見到D B班係到唱歌= =''
原來佢地b00k左我地個班房練歌-口-''
因為佢地既班房比人用左::
s0我地要讓左個班房比佢地::
佢地唱聖旦歌::
仲Kai::
哈::
放左學之後::
去左真實::
之後返家::
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 121 | »
|