| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
| 2007年12月16日 |
分類: 未分類 |
哈''
今日好開心''
`蕉早起身9:30a.m.
玩電腦玩到12點幾..
玩玩下蛋蛋打黎@0@''
話叫我出黎陪佢去食野同埋去曾銘屋企-w-''
跟住我同豆豆一齊落去搵佢同舒舒@@
去左食粥''
食完1點9''
曾銘話3:00去''
我地搭車........
落車果時打比曾''
佢話佢味做幾條數''
牙sir唔放佢走''
要4點幾先黎到= =''
跟住等等等.......
佢地訓包飛的黎.0.
上佢家好多野食.3.
佢地買左好多野食''
我地狂食^^''
4:00幾玩到6:00幾''
之後番屯門::
我地之後再上MeiMei屋企玩...
玩到成10:00幾''
蛋蛋好慘牙!!!!
佢條珠珠鏈Cut左''''''
搵完之後好似唔夠數''
跟住就返家家~3~
好眼訓......
88*
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 121 | »
|