..=彩色..灰色or黑白~..
新年快樂..~~希望考試考好d...生活開心d...
Near0423
暱稱: M A WHY
國家: 香港
地區: 北區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
肥姐死左?
....
74話
73話
72話
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


60話 分類: 未分類

今日係11號...1-8=5,已經5個月啦~~~原來真係好耐lo...有d野其實已經過左成半年,不過一諗返又好似琴日咁~~換左音樂呀`·超好聽架...請開大喇叭~~

今日考英文listening呀,,不過洗唔洗咁難呀~完全做唔到既,...............

好早放,直到放學果肯先見到某人,不過都係返屋企吧啦~~頭先出街見到佳同佢男朋友行街....好羨慕好羨慕好羨慕~~~

不過佢扮見唔到我-0-

食左個M記....冇野好做啦~~好悶呀點算呀~~~真係好唔想寫果篇作文囉....想睇人地果d多d~~可惜目前為止靜係睇左一篇- -(合仔果篇佢話唔見左,冇睇到牙- -)

唉,放松下先,呢幾晚晚晚都好緊張咁溫書,因為8點食完飯,9點半睇律政新人王,得個半鐘比我溫,超辛苦`~~唔睇電視又唔得~~~

今日考試果陣唔小心諗起以前d老友,好耐好耐冇見過啦(以年為單位),唔知佢地依家點呢~~成日覺得依家d人好多都好假,好cheap,以前d fd,反而真係好真,好難忘記佢地~~諗起以前,依家先差唔多放學,一放學就黑齊,雖然係咁,但係都好好玩...

依家,差得遠了~冇左果種感覺....多左其他感覺~~作為學生,真係唔應該諗果d野`~掛






訪客留言 (返回 Near0423 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]