今日係11號...1-8=5,已經5個月啦~~~原來真係好耐lo...有d野其實已經過左成半年,不過一諗返又好似琴日咁~~換左音樂呀`·超好聽架...請開大喇叭~~
今日考英文listening呀,,不過洗唔洗咁難呀~完全做唔到既,...............
好早放,直到放學果肯先見到某人,不過都係返屋企吧啦~~頭先出街見到佳同佢男朋友行街....好羨慕好羨慕好羨慕~~~
不過佢扮見唔到我-0-
食左個M記....冇野好做啦~~好悶呀點算呀~~~真係好唔想寫果篇作文囉....想睇人地果d多d~~可惜目前為止靜係睇左一篇- -(合仔果篇佢話唔見左,冇睇到牙- -)
唉,放松下先,呢幾晚晚晚都好緊張咁溫書,因為8點食完飯,9點半睇律政新人王,得個半鐘比我溫,超辛苦`~~唔睇電視又唔得~~~
今日考試果陣唔小心諗起以前d老友,好耐好耐冇見過啦(以年為單位),唔知佢地依家點呢~~成日覺得依家d人好多都好假,好cheap,以前d fd,反而真係好真,好難忘記佢地~~諗起以前,依家先差唔多放學,一放學就黑齊,雖然係咁,但係都好好玩...
依家,差得遠了~冇左果種感覺....多左其他感覺~~作為學生,真係唔應該諗果d野`~掛
|