| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
| 幾時轉涼-0-?? | 分類: 未分類 | 無奈的說-口-,,
今日返到學校,,
呂sir同我講4E班去611上堂-0-,,
下,,咩事呢- -?!
是但啦- -,,呂sir唔會fick我ge-v-,,
上到611,,要做數個個graph paper-0-,,
急急咁做- -,,
好稀都做得曬-3333-,,
之後去番自己班房拎番d書上堂啦,,
原來我地班房比個個黑格比對穿牆-______-,,
帥嘛@@?
拎完野之後,,
返左去611,,
先記得今日有PE堂,,
因為放學大哥哥大姐姐個活動,,
只係拎左鞋無PE 3-口-,,
s0...'',,問左人借,,
有一個我唔識,,應該係新野ge同學借比我,,
好好人呀-v-,,thz=]!
之後又返去611,,
Miss.羅 格到@@
講番今日要轉課室,,
今日真係咩地方都去曬-0-,,
去左花園,,操場,,新/舊座-0-,,
0rz...'',,
係花褁上堂個陣中見到一隻大大大蜘蛛-0-,,
放學之後去番大哥哥大姐姐個活動,,
去完之後,,
係學校hea多陣,,
就返屋企lu=]!
==================================
哈哈,,
又係p0圖時間-v-,,
睇圖@0@!!!!

| |
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| 2008-09-24 | 分類: 未分類 | 心底話:
我愛你,,愛著你,,就像老鼠愛大米@0@!!
================================
今日唔洗返學- -,,
悶死了-口-,,
今日一朝早係到改圖-0-,,
之後出左去,,
搵左[妹]先,,
同佢去唔知邊到傾project-口-,,
之後我去左l0k屋企hea-0-,,
===================================
可以p0圖l0,,
比大家睇下我ge改圖@@!!,,
p0住3張先@v@"
3張都係hell場-0-,,:

下次再p0=]
| |

|