第一次打bl0g,,-333-"
打番琴日ge野先,,
返學d野唔打lu,,好普通- -v
6:30到,,係屋企食飯,食食下[奶]打黎@@<---都估到叫我去打波啦!!
打波個陣撞到個小學同學w0,,0rz..'
s0,,8:00去左打波,,無理呀[妹]呀/口\,,s0rry呀,,
11:30到返到屋企,,沖涼=]]
之後緊係打番比呀[妹]啦!!
同佢傾到1:00到,,
之後諗野(中未諗得明),,諗到喊(諗得太多吧!!)到左3:30,,訓左lu
點解關你事w0咁,,乜都唔講!!,,
你講啦....''
|