Nels0n
暱稱: NeLs0n
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
變得心情差才打bl0g.....
2009-12-30
想知的答案永遠也得不...
.
好耐無打啦-3333-,,

日誌分類
全部 (133)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
Yahoo!!
妹B Bl0G
橙Bl0G

日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 610
今日人氣: 26
累積人氣: 16474

站內搜尋
RSS Feed


2008 年 5 月 30 日  星期五 陰天


夜雨觸花這影致令我憂愁...'' 不滿分類: 未分類

心底話:

多小往事,,甜在心頭,,夜雨觸花這影致令我憂愁...''

不要令我呷醋,,好嗎,,??

唔係好想見到你同男仔玩得咁...''

================================ 

今日又返學,,

返到學校又做賣d好無聊ge數- -,,

鬼叫要交功課-3-'',,

DT堂測驗,,份卷好易- -,,

小息返去個陣,,

見到個F.1仆倒- -,,

唔知點解好多男仔扶佢- -,,

抽水呀@_@+

之後英文堂,,係到畫野=]],,

中文睇d,,d人話好恐怖ge片@@,,

不過唔恐怖,,0rz=]],,

lunch同[妹]食,,

本身話去大快活,,

點知比[奶]拖左去自由- -,,

地理堂,,個乾頭孫又話自己令仔- -,,

戴左帽先講啦\口/,,

又話自己係世界大學出黎,,

鬼有間咁ge野!!!,,

又話咩,,講野大聲d,,

我地咪大聲l0,,佢又鬧xD"

之後放學,,同[妹]&[靜怡]去電腦室,,

之後同[妹]返屋企,,

[妹]濕曬呀,,唔知佢會唔會冷親,,

呀妹返左屋企之後,,

我都返LU=]],, 

===================================

100問-33-",,

1.外出用的袋有些什麼:我唔戴袋出街,,

2.錢包內有些什麼:重要證件都係到,,

3.喜歡到哪裡吃飯:唔知- -,,

4.喜歡什麼類型的女仔:溫柔,,有feel,,就得lu=]]

5.喜歡什麼類型的男仔:唔會講人壞話,,

6.到旺角有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知- -,,

7.到銅鑼灣有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知,,

8.到尖沙咀有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知,,

9.喜歡哪套台劇:唔中2台劇- -

10.喜歡哪套日劇:都唔中2日劇,,

11.喜歡穿內褲還是孖煙通:內褲。

12.有什麼心願:佢唔好呃我...''

13.無聊的時候會想起誰:妹B>V<

14.無聊的時候最想找誰:妹B>v<

15.哪套電影看得最多次:無w0- -,,

16.看哪套電影最想哭:小孩不笨,,

17.看哪套電影笑得最開心:同中2個個人睇,,睇乜都開心啦=]]

18.有哪套電影看到一半就已經想停:無-___-"

19.你現在最想看那套電影:無,,

20.認識的人中,誰人最令:妹B>v<

21.那麼最漂亮的是:妹B>v<

22.足球和籃球,哪個比較好:籃球。

23.最討厭哪個星座:無,,

24.為什麼那麼討厭這個星座:你想我點答你- -,,?!

25.那麼你最喜歡哪個星座:天蠍

26.點解咁喜歡:因為我是天蠍l0!!

27.如果給你問一條問題:點解我要做100問- -,,

28.喜歡Hello Kitty還是比卡超:比卡焦

29.哪個明星以前很喜歡,現在不喜歡:無,,

30.你有多少只錶:無,,

31.分別是什麼錶呢:你又想我點答你- -,,?

32.如果整容的話,唔會整容,,我好令仔(想嘔- -)

33.誰是你的偶像:立立=]]

34.有什麼你是想做又不敢做:無- -"

35.比較喜歡玩icq還是msn:MSN。

36.喝芬達喜歡喝什麼味:grape=]]

37.上茶樓有什麼一定要吃:蝦蛟

38.你會不會做人的後備甜心:唔會- -,,

39.喜歡周慧敏還是楊采妮:兩個都唔中2

40.如果你開店舖的話,會開什麼類型的店舖:無諗過- -,,

41.怎樣才能成為你的男/女朋友:唔答- -,,

42.喜歡偉仔還華仔:唔知w0- -,,

43.喜歡7-11還是OK:0K

44.如果要選擇一款街頭小吃,你會選擇吃什麼:牛雜。

45.你喜歡的人突然對你說他喜歡了一個人,你會有什麼反應:緊係唔開心啦/333\

46.如果發現好朋友喜歡自己的心上人,你會怎樣:我好公平ge....'''

47.如果你的男朋友/女朋友喜歡了另一個人,你會怎樣:下,,唔知,,佢唔會ge=]]

48.你再次喜歡自己以前的男/女朋友,你會:無可能啦,,

49.但是你發現他已經喜歡別人,會怎樣:你又想我點答你,,?

50.最深刻的夢是怎樣:唔想題,,怕亂諗野,,

51.如果要你性感你會選擇低胸還是露背:最唔中2d人穿3穿到咁!!

52.分手之後,會不會數算他的缺點:唔會,,

53.如果發現對方數算你呢:唔理,,

54.失戀時會做些什麼:睇下我有幾愛佢啦...'',,e家就一定...''

55.失戀後多久才復原:睇下愛得幾深啦,,

56.現在在想些什麼:中有幾多做完-0-?

57.和哪些人只有一面之緣:見到,,唔一定識- -,,

58.喜歡寶珠還是芳芳:唔知- -,,

59.下午茶會吃些什麼:唔知- -,,

60.家中有多少張VCD:無數過- -,,

61.如果你在荒島,你希望你自己有些什麼:唔好發夢啦!!

62.做什麼事會很緊張:好多,,

63.支持婚前性行為嗎:唔支持唔反對,,

64.今天想做些什麼事情,但最後失敗了:無..'''

65.你有什麼是很想儲一整套:無- -,,

66.有沒有儲蓄的習慣?有的話儲了多少錢:唔知呢xD"

67.相簿中,最多和誰合照:好小合照- -..

68.最想放棄什麼:唔知,,

69.在這世上,你最想誰得到幸福:妹B>v<

70.印象最深刻的是什麼時候:個陣L0,,

71.最喜歡哪個電影/電視角色:愛情萬歲,,

72.同意“戀愛大過天”嗎:同2

73.覺得誰最有女人味:妹B>v<

74.和誰只可以維持朋友的愛:好多,,

75.學生應否談戀愛:應該-3-..

76.什麼東西是最貼身的:妹B>v<

77.最遺憾的事:唔知- -,,

78.喜歡明戀還是暗戀:明戀,,

79.男仔對女仔說粗口,你覺得怎樣:下,,好小同女仔講- -,,

80.喜歡戴眼鏡還是不戴眼鏡的異性:唔知- -,,

81.到冒險樂園最喜歡玩什麼:唔知- -,,

82.到海洋公園有什麼不敢玩:無xD"

83.人生中,有什麼一定要做:自己中2的事=]]

84.到百佳通常會買什麼:唔去百佳的

85.喜歡和別人鬥氣嗎:睇下邊個啦@_@

86.美麗與快樂,會選擇那樣:兩樣都要,,

87.你會選擇一個對你很好的人和你結婚還是鬥氣冤家:緊係自己中2個個啦,,

88.覺得單戀怎樣:好慘tut

89.愛人還是被愛:兩樣都係=]]

90.被喜歡的人欺騙,有什麼感覺:憎死佢,,尤其呃我感情!!

91.有些什麼習慣你怎樣也不肯改/改不到:無!!某某叫到,,即改=]]

92.小學做了些什麼現在覺得很無聊:好多- -,,

93.最想感受一次什麼的感覺:好多,,

94.覺得現在的年輕人怎樣:無咩野- -,,

95.有些什麼事你覺得現在想的話很沒意義:無,,nothing is impossible!!

96.怎樣才有安全感:唔知- -,,

97.看小學的紀念冊的時候,有什麼感覺:無咩感覺!!

98.想給誰看自己的日記:個個都得嫁啦- -,,

99.想看誰的日記:妹B>v<

100.覺得這100問怎樣:無聊- -,,

 

 


 




2008 年 5 月 29 日  星期四 雨天


心情不佳,,又亂諗野/333\ 鬱悶分類: 未分類

心底話:

傻小子,,妄想找到優美開始...'''

大家同我一齊介打機@v@''

如今心中只有你=]]

=======================================

今日又照常返學啦,,!

上bio個陣,,可以解剖朵花,,

好無聊呀- -,,

好似人地話:

"中2佢,,唔中2佢"咁整走d花瓣,,0rz- -',,

之後又上eng,,e個時候,,

開始亂諗野啦/3333\,,

我都唔想亂諗野嫁...''<----我會盡量小d嫁啦=]]

lunch同[妹]食泉記,,d野一半都未食完,,

就唔食,,應該心情唔好掛...''

之後放學搵[妹],,

好好彩呀-口-',,

次次我同[妹]分開左先見到miss Tang- -,,

之後[妹]留係工房整佢個[L],,

我就去左電腦室溫書,, 

溫到4:30,,見[妹]中未上黎,,

有d膽心...''去左工房個窗到睇佢,,

佢磨緊野,,咁都放心d,,2為有咩事,,

之後4:45[妹]中未上黎,,

又去左工房睇佢,,

唔見佢-口-,,諗緊佢去左邊呢...''

之後上黎電腦室,,見到[妹]w0,,

咁就放心曬lu,,xD",,

點知佢整到隻手/3333\,,

[妹]小心D啦/口\,,

5:00同佢返屋企lu=]] 

====================================

天蠍座的人,無論是男或是女,在異性的眼中都是極具吸引力的,他們充滿著神秘感,也是很安靜的.... 和天蠍談情,說實話,若你喜歡自由的,真的不太好受,他們強烈的佔有慾,他一當和你談戀愛,就會把你當成他自己的,即是你只是向異性問問東西,他都會火在 心頭,但是,和天蠍談情,也有好處的,他要你對他忠心,他也是絕對對你忠心的,你不需擔心他花心,另外,他們是不會被人欺負他的人愛人的,因此他會帶給你 安全感的。

====================================

嘿嘿,,e句上網睇的,,0k準=]]

 

 



« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | »


tofumonzter@createblog.com