| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
夜雨觸花這影致令我憂愁...''  | 分類: 未分類 | 心底話:
多小往事,,甜在心頭,,夜雨觸花這影致令我憂愁...''
不要令我呷醋,,好嗎,,??
唔係好想見到你同男仔玩得咁...''
================================
今日又返學,,
返到學校又做賣d好無聊ge數- -,,
鬼叫要交功課-3-'',,
DT堂測驗,,份卷好易- -,,
小息返去個陣,,
見到個F.1仆倒- -,,
唔知點解好多男仔扶佢- -,,
抽水呀@_@+
之後英文堂,,係到畫野=]],,
中文睇d,,d人話好恐怖ge片@@,,
不過唔恐怖,,0rz=]],,
lunch同[妹]食,,
本身話去大快活,,
點知比[奶]拖左去自由- -,,
地理堂,,個乾頭孫又話自己令仔- -,,
戴左帽先講啦\口/,,
又話自己係世界大學出黎,,
鬼有間咁ge野!!!,,
又話咩,,講野大聲d,,
我地咪大聲l0,,佢又鬧xD"
之後放學,,同[妹]&[靜怡]去電腦室,,
之後同[妹]返屋企,,
[妹]濕曬呀,,唔知佢會唔會冷親,,
呀妹返左屋企之後,,
我都返LU=]],,
===================================
100問-33-",,
1.外出用的袋有些什麼:我唔戴袋出街,,
2.錢包內有些什麼:重要證件都係到,,
3.喜歡到哪裡吃飯:唔知- -,,
4.喜歡什麼類型的女仔:溫柔,,有feel,,就得lu=]]
5.喜歡什麼類型的男仔:唔會講人壞話,,
6.到旺角有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知- -,,
7.到銅鑼灣有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知,,
8.到尖沙咀有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知,,
9.喜歡哪套台劇:唔中2台劇- -
10.喜歡哪套日劇:都唔中2日劇,,
11.喜歡穿內褲還是孖煙通:內褲。
12.有什麼心願:佢唔好呃我...''
13.無聊的時候會想起誰:妹B>V<
14.無聊的時候最想找誰:妹B>v<
15.哪套電影看得最多次:無w0- -,,
16.看哪套電影最想哭:小孩不笨,,
17.看哪套電影笑得最開心:同中2個個人睇,,睇乜都開心啦=]]
18.有哪套電影看到一半就已經想停:無-___-"
19.你現在最想看那套電影:無,,
20.認識的人中,誰人最令:妹B>v<
21.那麼最漂亮的是:妹B>v<
22.足球和籃球,哪個比較好:籃球。
23.最討厭哪個星座:無,,
24.為什麼那麼討厭這個星座:你想我點答你- -,,?!
25.那麼你最喜歡哪個星座:天蠍
26.點解咁喜歡:因為我是天蠍l0!!
27.如果給你問一條問題:點解我要做100問- -,,
28.喜歡Hello Kitty還是比卡超:比卡焦
29.哪個明星以前很喜歡,現在不喜歡:無,,
30.你有多少只錶:無,,
31.分別是什麼錶呢:你又想我點答你- -,,?
32.如果整容的話,唔會整容,,我好令仔(想嘔- -)
33.誰是你的偶像:立立=]]
34.有什麼你是想做又不敢做:無- -"
35.比較喜歡玩icq還是msn:MSN。
36.喝芬達喜歡喝什麼味:grape=]]
37.上茶樓有什麼一定要吃:蝦蛟
38.你會不會做人的後備甜心:唔會- -,,
39.喜歡周慧敏還是楊采妮:兩個都唔中2
40.如果你開店舖的話,會開什麼類型的店舖:無諗過- -,,
41.怎樣才能成為你的男/女朋友:唔答- -,,
42.喜歡偉仔還華仔:唔知w0- -,,
43.喜歡7-11還是OK:0K
44.如果要選擇一款街頭小吃,你會選擇吃什麼:牛雜。
45.你喜歡的人突然對你說他喜歡了一個人,你會有什麼反應:緊係唔開心啦/333\
46.如果發現好朋友喜歡自己的心上人,你會怎樣:我好公平ge....'''
47.如果你的男朋友/女朋友喜歡了另一個人,你會怎樣:下,,唔知,,佢唔會ge=]]
48.你再次喜歡自己以前的男/女朋友,你會:無可能啦,,
49.但是你發現他已經喜歡別人,會怎樣:你又想我點答你,,?
50.最深刻的夢是怎樣:唔想題,,怕亂諗野,,
51.如果要你性感你會選擇低胸還是露背:最唔中2d人穿3穿到咁!!
52.分手之後,會不會數算他的缺點:唔會,,
53.如果發現對方數算你呢:唔理,,
54.失戀時會做些什麼:睇下我有幾愛佢啦...'',,e家就一定...''
55.失戀後多久才復原:睇下愛得幾深啦,,
56.現在在想些什麼:中有幾多做完-0-?
57.和哪些人只有一面之緣:見到,,唔一定識- -,,
58.喜歡寶珠還是芳芳:唔知- -,,
59.下午茶會吃些什麼:唔知- -,,
60.家中有多少張VCD:無數過- -,,
61.如果你在荒島,你希望你自己有些什麼:唔好發夢啦!!
62.做什麼事會很緊張:好多,,
63.支持婚前性行為嗎:唔支持唔反對,,
64.今天想做些什麼事情,但最後失敗了:無..'''
65.你有什麼是很想儲一整套:無- -,,
66.有沒有儲蓄的習慣?有的話儲了多少錢:唔知呢xD"
67.相簿中,最多和誰合照:好小合照- -..
68.最想放棄什麼:唔知,,
69.在這世上,你最想誰得到幸福:妹B>v<
70.印象最深刻的是什麼時候:個陣L0,,
71.最喜歡哪個電影/電視角色:愛情萬歲,,
72.同意“戀愛大過天”嗎:同2
73.覺得誰最有女人味:妹B>v<
74.和誰只可以維持朋友的愛:好多,,
75.學生應否談戀愛:應該-3-..
76.什麼東西是最貼身的:妹B>v<
77.最遺憾的事:唔知- -,,
78.喜歡明戀還是暗戀:明戀,,
79.男仔對女仔說粗口,你覺得怎樣:下,,好小同女仔講- -,,
80.喜歡戴眼鏡還是不戴眼鏡的異性:唔知- -,,
81.到冒險樂園最喜歡玩什麼:唔知- -,,
82.到海洋公園有什麼不敢玩:無xD"
83.人生中,有什麼一定要做:自己中2的事=]]
84.到百佳通常會買什麼:唔去百佳的
85.喜歡和別人鬥氣嗎:睇下邊個啦@_@
86.美麗與快樂,會選擇那樣:兩樣都要,,
87.你會選擇一個對你很好的人和你結婚還是鬥氣冤家:緊係自己中2個個啦,,
88.覺得單戀怎樣:好慘tut
89.愛人還是被愛:兩樣都係=]]
90.被喜歡的人欺騙,有什麼感覺:憎死佢,,尤其呃我感情!!
91.有些什麼習慣你怎樣也不肯改/改不到:無!!某某叫到,,即改=]]
92.小學做了些什麼現在覺得很無聊:好多- -,,
93.最想感受一次什麼的感覺:好多,,
94.覺得現在的年輕人怎樣:無咩野- -,,
95.有些什麼事你覺得現在想的話很沒意義:無,,nothing is impossible!!
96.怎樣才有安全感:唔知- -,,
97.看小學的紀念冊的時候,有什麼感覺:無咩感覺!!
98.想給誰看自己的日記:個個都得嫁啦- -,,
99.想看誰的日記:妹B>v<
100.覺得這100問怎樣:無聊- -,,
| |
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
心情不佳,,又亂諗野/333\  | 分類: 未分類 | 心底話:
傻小子,,妄想找到優美開始...'''
大家同我一齊介打機@v@''
如今心中只有你=]]
=======================================
今日又照常返學啦,,!
上bio個陣,,可以解剖朵花,,
好無聊呀- -,,
好似人地話:
"中2佢,,唔中2佢"咁整走d花瓣,,0rz- -',,
之後又上eng,,e個時候,,
開始亂諗野啦/3333\,,
我都唔想亂諗野嫁...''<----我會盡量小d嫁啦=]]
lunch同[妹]食泉記,,d野一半都未食完,,
就唔食,,應該心情唔好掛...''
之後放學搵[妹],,
好好彩呀-口-',,
次次我同[妹]分開左先見到miss Tang- -,,
之後[妹]留係工房整佢個[L],,
我就去左電腦室溫書,,
溫到4:30,,見[妹]中未上黎,,
有d膽心...''去左工房個窗到睇佢,,
佢磨緊野,,咁都放心d,,2為有咩事,,
之後4:45[妹]中未上黎,,
又去左工房睇佢,,
唔見佢-口-,,諗緊佢去左邊呢...''
之後上黎電腦室,,見到[妹]w0,,
咁就放心曬lu,,xD",,
點知佢整到隻手/3333\,,
[妹]小心D啦/口\,,
5:00同佢返屋企lu=]]
====================================
天蠍座的人,無論是男或是女,在異性的眼中都是極具吸引力的,他們充滿著神秘感,也是很安靜的....
和天蠍談情,說實話,若你喜歡自由的,真的不太好受,他們強烈的佔有慾,他一當和你談戀愛,就會把你當成他自己的,即是你只是向異性問問東西,他都會火在
心頭,但是,和天蠍談情,也有好處的,他要你對他忠心,他也是絕對對你忠心的,你不需擔心他花心,另外,他們是不會被人欺負他的人愛人的,因此他會帶給你
安全感的。
====================================
嘿嘿,,e句上網睇的,,0k準=]]
| |

|