| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 14 日 星期六  |
我會再係咁...??  | 分類: 未分類 | 心底話:
得到你的心,,怎會再有別個這樣幸運?!
北歐小市鎮內,,你我避世終老>v<"
=======================================
今日好開心呀xP"
今朝溫左陣書=]],,
之後同[彤],,[奶],,打波,,
攪到對鞋濕曬-口-",,
返到屋企整乾佢,,
之後同[妹]出街>333<",,
本身話係耀東等,,
點知[妹],,[茄]去左我樓下m記等-口-,,
之後跟[茄]上左佢屋企=]],,
之後我同[妹]係大家樂食野-33-,,
之後我地一齊係天悅行左陣,,
又hea左陣,,就走lu,,
我返到屋企睇4葉草@_@,,
套野個Nel好女人呀-口-,,
攪錯呀\口/,,無奈InG"
| |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
2008-06-13  | 分類: 未分類 | 心底話:
有你沒有枯燥=]]
日日都要你等,,s0rry呀/333\,,

=========================================
今日好好好開心呀,,
不過今朝就有小小唔開心啦...'',,
今日落雨-__-",,PE堂睇片- -,,
好悶呀-口-,,
之後小息,,自己呆呆咁等一個人,,
人地都無人講過佢會落黎,,
做乜等佢w0- -,,我傻嫁TUT",,
不過算啦,,佢應該係太忙姐=]],,
之後中文做小測- -,,
唔識做-v-",,我有溫書嫁@_@!!,,
數學堂做數@@,,
我做曬6題呀xD',,又曬命了-333-',
lunch同鄭sir,,[妹],,中有3個- -,,
唔知佢地乜名-v-,,
好趕呀!!,,之後呀sir幫我地埋單-口-..
之後飛的@@,,之後諗住比番$$呀sir,,
佢話$200幾,,好小野-口-'',,
日日都比我呀不如-_______-",,
之後上英文,,又畫野xD",,
放學數學TSA,,又要[妹]等,,,
s0rry呀TUT",,
之後同[妹]番屋企@33@",,
我返到屋企之後,,
剪左小小頭髮,,攪到好7-_-",,
之後溫書@_@,,
| |

|