| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
最怕一天失去你...''  | 分類: 未分類 | 星期日ge事唔多提了,,
下午又去唱k-v-",,
夜晚就同[妹]傾電話=]],,
====================================
心底話:
我呷醋呷上癮...''
今生注定愛你1生1世=]]
我要和你做情人一世,,嘿嘿=]]
==================================
今日又要返學啦!!,,
琴日3:30先訓0.0,,
好攰呀-口-",,
朝早上堂無咩特別呀,,
下午lunch又同[妹]食啦xD",,
去左大快活,之後返番學校,,
攪星閃d野=]],,有野要比徐miss簽,,
點知簽個名,都聽到人話,,
d人拍拖又唔認l0-口-'',,
無奈+無言...''
之後數學堂諗全計下數啦,,
點知楊sir無返/口\,,
個孔sir黎-口-..
佢兩堂之間,,整左我肩頭5-6次- -,,
之後放學,,去左電腦室,,
剛剛上到去見到[妹],,
佢好似好攰,,佢又話自己唔攰啦/3333\..
之後溫電腦- -,,唔想溫呀- -,,
s0,,之後我溫左chem,,
chem都唔係好難姐!!,,
之後同[妹]一齊走,,
佢去搵[小文],,我就唔跟lu,,因為:
1.唔想左住佢地傾計
2.我咁7.7,,無謂要[妹]出醜啦/333\,,
s0,,我自己番屋企,,
係丁丁到,,唔知點解覺得,,
今日我對[妹]好似冷淡左...''
我諗無問題ge...''
之後返到屋企又溫書lu,,
無時間畫呀/口\,,s0rry呀/口\,,
==============================
愈來愈覺得,,{棋王}好岩我...'
==============================
| |
2008 年 5 月 31 日 星期六  |
2008-05-31  | 分類: 未分類 | 心底話:
今生只愛你一個=]]
令你開心不顧什麼=]] 我以後也會相信你=]]
================================
今日9:00起身,,
溫書=]],,溫左一半bio啦xD",,
之後1:15係西灣河MTR等[奶],,
同佢唱K w0,,
又要人獻醜啦-33-',,走音嫁嘛- -,,
本身唱到5:30嫁,,
不過掛住[妹],,4:30走左,,
之後係電話到知道[妹]係time,,
聽到咩4樓,,
s0,,跑去time ge 4樓,,
一出電梯就見到[妹],,
好野^^"..嘿嘿=]],,
之後係銅鑼灣同[妹]行左陣,,
去番skw,,食野,,
之後去左一齊hea,,
9:30,,送[妹]返屋企=]],,
之後我返到屋企,,
溫左陣書,,
之後同[妹]傾電話=]]
=====================================
ps:s0rry呀[妹],,我唔應該唔信你..."
==================================
[奶]生日快樂=]] (因為奶係白色關係,,左邊ge野要highlight-33-')
| |

|