上次去摩士游水,咁本身打算無咩人游就慢游夠1、2k就上水,
深水池散游左一陣,潛夠,玩夠,咪加多少少就走,
帶銀色泳鏡既癡線佬吊左我靴400米,
我停佢停,跟手佢望住我,無錯,我想開口問句,其實你想點
點知佢狀似挑釁,頭斜一斜!
咁唯有應戰,500快水後,佢動作僵左,之後停低,走左,
大佬啊!我用條命仔同你戰鬥,你居然走場!?
結果果日心情頹到一個點,破壞一天好心情必需!

今晚游觀塘,多人到傻,本身都係打算500快,做兩組就走,但點知舉步維艱,
唔識游都算,點解要霸係中心做浮標!點解你一口氣連25米都潛唔到要咁做!
傻下傻下散游6、700左右就等,
等!
等!
等!
等~寂寞到夜深~
終於到九點半,等到好少人!朋友?你等緊乜啊仲?熱血自由式!go!
結果快水1k,十分不錯!痛快!
但家陣仲失緊眠!????!!!!!!
|