| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| 新開既" |
分類: 未分類 |
新開既"
不過好少用,,通常用XG"
所以多D去我XG留CM啦"
xg: NgO_KaN
by : KaN勤字*
|
|
|
ave 於 2008-07-17 01:22 PM 發表:
路過CMMM'''=]
|
網主回覆
吾好意思啊,,兩年後先回返妳xd"
因為我少用呢個,,xg會多用一d,xdddd" Posted at 2010-06-02 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx路過啊,,咁遲先回返吾好意思xddd"
好啊,當然可以啦xd"
ok:)
(留吾到比妳,但加左妳做好友架啦-w-) Posted at 2010-06-02 01:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm啊-w- Posted at 2010-06-02 01:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
拉拉拉 ∼∼來了∼∼嘻嘻
嘻嘻嘻 ∼ 走了 完畢 :)
|
網主回覆
哈,,多謝曬xdd"
得閒多d黎啦,我會多d留意qooza架啦xd" Posted at 2010-06-02 01:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咪網絡問題啊??=3=
吾緊要啦,,不過都多謝謝妳先xd" Posted at 2010-06-02 01:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈,,thx啊-w- Posted at 2010-06-02 01:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
poling 於 2008-02-06 02:05 PM 發表:
路過的` cmcm=] 得閒去下我個blog到留下言啦` 祝您新年快樂啊`
|
網主回覆
thx路過啊-w-
好啊,,雖然遲左應,但都祝定妳黎緊既新年快樂xddddddddd" Posted at 2010-06-02 01:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈,,依家睇到xddddd"
吾好意思T^T Posted at 2010-06-02 01:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
做個fd丫!!等等加你好友先~~ 我唔係男仔也,相中人係我男fd呵呵呵 想睇我個樣去我相薄 blog.qooza.hk/sukie644
|
網主回覆
當然可以啦xd"
不過qooza我吾係好識用,所以格左咁耐先回返妳吾好意思xd"
遲d去睇下-w- Posted at 2010-06-02 01:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx路過啊,,得閒多d黎啦xd" Posted at 2010-06-02 01:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|