NgO_KaN
NgO_KaN
暱稱: NgO_KaN
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-06-09
2010-06-09
2010-06-09
2010-06-09
吾好意思啊T^T
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 12
今日人氣: 4
累積人氣: 1253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


新開既" 分類: 未分類

新開既"

不過好少用,,通常用XG"

所以多D去我XG留CM啦"





xg: NgO_KaN









 


by : KaN勤字*






訪客留言 (返回 NgO_KaN 的日誌)


ave 於 2008-07-17 01:22 PM 發表:
路過CMMM'''=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾好意思啊,,兩年後先回返妳xd"
因為我少用呢個,,xg會多用一d,xdddd"
Posted at 2010-06-02 01:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathy_081803 於 2008-03-15 07:19 PM 發表:
hihi路過的
cm 4 u``
得閒就上去我個blog坐下la
或者做個fd刀ok ar
my msn:[email protected] add下我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx路過啊,,咁遲先回返吾好意思xddd"
好啊,當然可以啦xd"
 
ok:)
 
 
(留吾到比妳,但加左妳做好友架啦-w-)
Posted at 2010-06-02 01:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan19956 於 2008-03-05 04:27 PM 發表:
HI~ CM*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx  cm啊-w-
Posted at 2010-06-02 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



v123173 於 2008-02-22 12:39 AM 發表:
拉拉拉 ∼∼來了∼∼嘻嘻 






嘻嘻嘻 ∼ 走了    完畢 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,,多謝曬xdd"
得閒多d黎啦,我會多d留意qooza架啦xd"
Posted at 2010-06-02 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IRENE14 於 2008-02-11 12:25 PM 發表:
上唔到你xg既??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪網絡問題啊??=3=
 
吾緊要啦,,不過都多謝謝妳先xd"
Posted at 2010-06-02 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IRENE14 於 2008-02-10 11:17 PM 發表:
嘻**cm到..""=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,,thx啊-w-
Posted at 2010-06-02 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poling 於 2008-02-06 02:05 PM 發表:
路過的`
cmcm=]
得閒去下我個blog到留下言啦`
祝您新年快樂啊`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx路過啊-w-
好啊,,雖然遲左應,但都祝定妳黎緊既新年快樂xddddddddd"
Posted at 2010-06-02 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TvT33sze 於 2008-01-29 06:43 PM 發表:
比個cm你 =]
唔知你睇唔睇到xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,,依家睇到xddddd"
吾好意思T^T
Posted at 2010-06-02 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukie644 於 2008-01-16 09:34 PM 發表:
做個fd丫!!等等加你好友先~~
我唔係男仔也,相中人係我男fd呵呵呵
想睇我個樣去我相薄
blog.qooza.hk/sukie644
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然可以啦xd"
不過qooza我吾係好識用,所以格左咁耐先回返妳吾好意思xd"
 
遲d去睇下-w-
Posted at 2010-06-02 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bIANCA_YIYI 於 2008-01-07 04:34 PM 發表:
路過,,,
留翻粒CM*比你咁na"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx路過啊,,得閒多d黎啦xd"
Posted at 2010-06-02 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]