|
打日記時間
2006 年 8 月 20 日 星期日
天氣 

|
|
TODAY'S TOPIC IS 2006-08-20

|
今日,我知道表弟又黎
所以大清早就發起大清除
將廳裡D獎座丫,獎盃丫,獎牌丫
通通搜集,
收埋.
就是偏偏吳記得
收埋地鐵D HELLO KITTY印仔...
'叮咚'
門鈴一響
我就鎖定D房門
做足安全措施....
果然不出我所料
佢入屋吳夠一分鐘
就走暈成間屋
突然
佢將電視機前D HELLO KITTY印仔一掃...
'Oh my godness!'
D HELLO KITTY印仔...............無啦!!!!!!!!!!!
我真想將佢碎斯億段
但念在阿姨分上
我就吳同佢磅磅計較
艾.......\]
可憐既印仔啊!!!!!!!!!!!
|
|
快點留言丫! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
omqlfw 於 2006-08-24 11:03 AM 發表:
|
網主回覆
?看不倒我寫什麼???? Posted at 2006-08-24 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你的表弟很兇唷!!!真恐怖@*@"""
這次就給了你一個教訓吧~!
要記得這次唷!!!=]
|
網主回覆
55.....哇哇哇哇哇哇哇哇...........我D HELLO KITTY 印仔丫!!!!!!! Posted at 2006-08-23 09:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wingtong 於 2006-08-21 06:32 PM 發表:
Don't be upset la!!I give U a new ar but it is not Hello Kitty,It is your favourate.  U know la 9/1 give U(U say)
Oh your cousin is terribe,how old is he? 
|
網主回覆
三歲炸!!!! Posted at 2006-08-23 09:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Baci 於 2006-08-21 04:12 PM 發表:
|
|
|
|
暱稱: Coffee+Yan 性別: 女 國家: 香港 | |
| 睇多D | |
月曆
| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
最新日誌 |
|
| |
日誌分類 |
|
| |
好朋友
|