**緣份與感情**
 
 
無緣無情:
 那只是亳不相干擦身而過的陌路人,
 
有緣無情:
 那不過是匆匆而過作短暫停留的過客,

有緣有情:
就是那些可以相知,相惜,互相扶持,鼓勵的友好。

無緣有情:
那只是天意弄人...

 
人生是一段很漫長o既旅程...
這段旅程上有很多分枝,它們往往令人迷失方向
..

 

 


 








 


                            

暱稱: 。小co﹏**
性別: 女


 
VisItoR'Sz  MesSaGe
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

precentation~∼**

 
                                            2005 年 6 月 8 日  星期三

今日第1堂係is~
又係幾乖咁聽下書~~
抄下筆記~   做下實驗咁......

跟住個4堂都係中文~~
因為mizpang去左聽唔知咩野
咁我地又評下人地做個d  worksheet咁
最好笑係last個2堂
咁呀brian個組就坐正係中間
好似d選美評判咁~~          勁好笑~lo!!!     

lunch~~
好快咁搞掂佢...    不過     都唔好美~ge.... = ="|
之後就好快咁去左toilet到換衫~
wear左件yellow  punch T-SHIRT + 條sport褲(black)  +  sunglass
都叫ok喇呵....
換完出黎    唸住再fack過條bin喇~~
點知   個rubber   band斷左~~
好冇耐咁搞左陣先得...

到hall~~
又俾呀周副校講左陣野     mizpang又講左陣野
終於都開始喇~~       有dd驚~tim!! wakwaaka  (講笑..)
到我地喇~~    有驚冇險咁過左骨~~
不過  最慘先至到喇~~  問問題呀   好似冇人問咁
其實......   係校長問..
點知佢問d咁簡單~ge問題....
嚇親人地慧慧架馬~~    唔應該喇!! 

放學....
同呀diana傾左d野之後
就去左搵呀   wong同呀luk喇~~
有好野     佢地請我地食icecream&飲野~~    好野
最好笑都係有d  f.3姐姐走埋黎問我...
你係咪香港人黎架....??!
我好好笑咁講:係呀   我係100%香港人  全冇外國血統!!
勁好笑呀!!

學piano之後......
我同呀媽就去左~password~到shopping~~
ye@h!!     有收穫~~ 

                                                               傻妹   慧慧   留字~~



     日記""完**  2005-06-08 10:33 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 149 | »