今日第1堂係is~
又係幾乖咁聽下書~~
抄下筆記~ 做下實驗咁......

跟住個4堂都係中文~~
因為mizpang去左聽唔知咩野
咁我地又評下人地做個d worksheet咁
最好笑係last個2堂
咁呀brian個組就坐正係中間
好似d選美評判咁~~ 勁好笑~lo!!!

lunch~~
好快咁搞掂佢... 不過 都唔好美~ge.... = ="|
之後就好快咁去左toilet到換衫~
wear左件yellow punch T-SHIRT + 條sport褲(black) + sunglass
都叫ok喇呵....
換完出黎 唸住再fack過條bin喇~~
點知 個rubber band斷左~~
好冇耐咁搞左陣先得...
到hall~~
又俾呀周副校講左陣野 mizpang又講左陣野
終於都開始喇~~ 有dd驚~tim!! wakwaaka (講笑..)
到我地喇~~ 有驚冇險咁過左骨~~
不過 最慘先至到喇~~ 問問題呀 好似冇人問咁
其實...... 係校長問..
點知佢問d咁簡單~ge問題....
嚇親人地慧慧架馬~~ 唔應該喇!!

放學....
同呀diana傾左d野之後
就去左搵呀 wong同呀luk喇~~
有好野 佢地請我地食icecream&飲野~~ 好野
最好笑都係有d f.3姐姐走埋黎問我...
你係咪香港人黎架....??!
我好好笑咁講:係呀 我係100%香港人 全冇外國血統!!
勁好笑呀!!
學piano之後......
我同呀媽就去左~password~到shopping~~
好ye@h!! 有收穫~~

傻妹
慧慧 留字~~