今朝趕唔到返黎pratice PST d野
爭dd俾人~嬲~ >!<
今日閱讀個時去左library到借書
入面d書真係悶到我嘔電呀
免強咁去借左本書...

第一堂係H.e.
今堂講考試d野
衰就衰在係下個星期2 我生日個日考試~wow!!
唔知會唔會好運d呢.... = =
(都係要睇呀mixzs fok點睇架~ja!!)

中史......
又係悶...
不過今次小測
真係冇溫過
都錯2個~ja 好開心呀!! 真係lucky架姐~~
不過 exam我真係要add oil喇~~ ^^
西史.........
好小可咁 居然冇咩話恰眼訓
真係好乖女!! 仲好俾心機咁聽書
~~抵錫~~

lunchtime個時要去301到搵呀shea lok wong chan佢地
又係咁....
不過 聽日又要bring衫去換
唔鍾意~lo!! 鬼死呾重
english~~
係度玩個個咩~調查~
跟住又要做surfing project~
爭dd....做唔哂 又要搞掂埋佢....

放學仲好笑
去完hall搞野喇
唸住去canteen到座下...就上番去funland架喇馬
咁我就買左yougurt喇
點知俾呀jimmy攞左去玩~wow!!
都算喇 最衰就係佢同呀kevin(pts個個)係度玩
咁支野就爆鬼左 好冇耐~lo!!
原本都唸住算架喇~~ 冇野好講呀馬
點知呀kevin幾好人呀
佢賠番支yougurt俾我~wow!!
仲話係代呀jimmy~wow!!
搞到呀jimmy好冇耐~lo!!
不過 真係睇唔出呀kevin會咁好心~~
可教也哦!! ~^.^~
傻妹
留字 7-6-2005