**緣份與感情**
 
 
無緣無情:
 那只是亳不相干擦身而過的陌路人,
 
有緣無情:
 那不過是匆匆而過作短暫停留的過客,

有緣有情:
就是那些可以相知,相惜,互相扶持,鼓勵的友好。

無緣有情:
那只是天意弄人...

 
人生是一段很漫長o既旅程...
這段旅程上有很多分枝,它們往往令人迷失方向
..

 

 


 








 


                            

暱稱: 。小co﹏**
性別: 女


 
VisItoR'Sz  MesSaGe
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

賠......................

 
                                            2005 年 6 月 7 日  星期二

今朝趕唔到返黎pratice  PST d野
爭dd俾人~嬲~     >!<

今日閱讀個時去左library到借書
入面d書真係悶到我嘔電呀
免強咁去借左本書...   

第一堂係H.e.
今堂講考試d野
衰就衰在係下個星期2    我生日個日考試~wow!!
唔知會唔會好運d呢....   = =
(都係要睇呀mixzs fok點睇架~ja!!)

中史......
又係悶...
不過今次小測
真係冇溫過
都錯2個~ja    好開心呀!!        真係lucky架姐~~
不過          exam我真係要add oil喇~~   ^^

西史.........
好小可咁    居然冇咩話恰眼訓
真係好乖女!! 仲好俾心機咁聽書
~~抵錫~~

lunchtime個時要去301到搵呀shea  lok  wong  chan佢地
又係咁....
不過 聽日又要bring衫去換
唔鍾意~lo!!     鬼死呾重

english~~
係度玩個個咩~調查~
跟住又要做surfing  project~
爭dd....做唔哂         又要搞掂埋佢....

放學仲好笑
去完hall搞野喇
唸住去canteen到座下...就上番去funland架喇馬
咁我就買左yougurt喇
點知俾呀jimmy攞左去玩~wow!!
都算喇      最衰就係佢同呀kevin(pts個個)係度玩
咁支野就爆鬼左      好冇耐~lo!!
原本都唸住算架喇~~      冇野好講呀馬
點知呀kevin幾好人呀
佢賠番支yougurt俾我~wow!!
仲話係代呀jimmy~wow!!
搞到呀jimmy好冇耐~lo!!   
         不過   真係睇唔出呀kevin會咁好心~~
  可教也哦!!   ~^.^~

                                                                傻妹 留字          7-6-2005



     日記""完**  2005-06-07 10:03 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 149 | »