尋日放左工去左搵詠怡呀^^ 我話去搵佢果時佢好開心呀~^^緊係啦∼我不知幾想黎搵妳呀>w<
同佢去搵極地雪犬∼∼好睇∼∼幾感人∼he
今日訓到6點9叫醒詠怡喎∼但係佢話想訓左5分鐘叫醒佢∼但係我話好攰..so冇叫到..
老婆∼下次我一定叫架∼應承妳!
搭車果陣打俾老婆..佢唔係幾講野..我心裡諗一定係我冇叫到佢>< so唔開心呀令到老婆唔開心><
返工我都冇咩心情..返到去又唔夠人..拎碗麵都燙到隻手..
唉..好笨呀 痛/
連娟姐都問我做咩冇咩狀態= =
我又要峴野俾人客又要帶位又要幫呀影條粉腸搬野又要執枱 你當我識飛咩 仲要話我走入去傾計!最Q憎俾人屈!
果隻eric狗又係度吠 指指點點.又冇d禮貌咁 叫人點服你呀\./
係咁做係咁做 做到中午詠怡打俾我∼唉..我聽唔到呀..好想聽下我寶貝既聲聲呀=3=
做完中午幾經辛苦..又頭痛頭暈.. 日日都係咁 唔想做喇.唉...
放左工∼ 諗住走∼ 個經理又叫人開會,..唉又開 日日開 你悶唔悶呀真係 係咪真係有咁多野講呀
仲要3十幾樣野要講..仲話15∼20min走得∼都估到唔會架啦 聽到個個都恰眼訓
電話係咁響 唉..好想好想聽架..我咁多個鐘冇聽老婆把聲..又驚佢唔開心喎 幾嬲呀真係丫
唉.好冇心情!
好在有老婆陪我傾電話^^詠怡我錫爆妳~>啜<
我會堅守我的承諾.
|