今日中史堂好正牙^^ 玩搶答, 玩到筆都飛埋出黎*0*歐陽話要筆袋, 你地連鏈都未拉好就Leg起, 就搞到筆都飛埋出黎xdd 成班 (其實得半班 ) 都玩到 high high 地, 笑左=D
張妙怡終於認自己錯啦!!!!!!!!!!!!!!!!!不過佢五肯聽我解釋, 我份功課就早知五同佢講啦!!妖..反正佢都係堂上派番>,< 我做咩甘乖姐, 都冇好報ge = ^ =
你終於直視我啦!!! 我好開心牙^^ 終於覺得我存在你係既眼中啦xdd 希望你會愈來愈注意我啦 <3