人系大6,不过都可以打到BLOG既...
姐妹,有无褂住我?稳到TWINS既新碟,无邓丽欣既,仲有,吾知去边稳个箱啊~你D野好难买...你捻惦未?我想上MSN,可惜上吾到...呜呜
返来果阵同梁凯欣同班车,甘我地就约今日去唱K.不过家阵落好大雨,又冻O~吾知系边个衰人诅咒话落大雨...果个正一系衰!买左几多野,逗左先得果200蚊利是,少之又少.买多D野都破产啦,..寻日行街好搞笑,我同表姐去买3,之后过是头婆赞我眼大,问我:"你读大学啦?"哇...大学好老啦,我仲未有甘OLD.之后又问:"有无男朋友?隔离间铺有好多贫仔..."即无女既仔啦,我望左一下.有4个男既.3个好型好靓仔,有一个只系型,好样X...果班男既听到有人甘样"赞"自己,无抵得甘话:"咩啊.家阵咩意思啊.."我系度偷笑..因为真系好靓仔,我其实一早就留意到距地啦,距地行系我后边既,(鬼叫距地靓仔咩,无罪既)... 甘样又有靓仔T.正!
希望今日可以玩得开心D啦.要学识化妆!..原来褂住某某人真系会好辛苦既..
姐妹加油!我都会加油!
大后日见~无手信
|