2007222果日黑到死..吾通連個天都吾仲意我???
果日夜晚約左雪梨,點知個電話無電+無$,甘我就快手快腳去買左張50蚊既充值卡,跟住啦啦聲充值,,之後就無電,甘我就穩吾到雪梨,系甘系度等左成個鐘,甘啱俾我撞到大芬,我以為有救星啦,就叫大芬借部電話,點知整下整下,竟然整壞左佢部電話,慘....之後穩到電話,但又吾記得雪梨電話,又要打去佢屋k問..煩左一陣,穩到雪梨,我以為已經黑完啦,點知先醒起約左花花,尋日放左一次飛機,今日又放多次..佢怒死我啦,到依家都未踩返我啊呀!!花花啊,sorry...@甘就去左行街啦,之後同埋雪梨既bf一齊坐系度吹水,佢吾見左部手機,我好抵死甘話佢:"哎呀,有人吾見左部手機,點解我部吾見呢.甘我嘛可以買過部.."系甘系度笑佢...點知返到屋k,我....真系吾見左部手機啦!俾人偷左啊呀!!!!偷我手機果個正一系賤人,我憎死佢~俾我知道系who,我一定會將佢煎皮拆骨....咬死佢!!!之後去上網,點知部電腦仲慢過我個腦..又hand機..玩野啊呀!!!甘樣又要$$$...哎呀~~~要痴線啦........
家陣好煩啊..吾想講野~
|