今日又早放,我地又去左happy..
今日上pe系邦邦來代堂,佢真系好搞笑,拍得住祥祥...佢話我地入到波就會請我地飲汽水,我開頭系完全吾入,連個架邊都掂吾到,後來欣欣教我抛波,我竟然中左o,邦邦睇到"o"晒咀,好happy囉,嘻嘻~之後就去打波啦,可惜,射左好耐都吾中,失敗!
今日同塋塋商量fashion show d野,男modle就決定系由sing sing&kenny,女modle就由我地投票定,好似系貞貞同晶晶,親晒啦!!!d 3就由我地<dicide>.
謝珠同啊施佢地...哎,搞吾掂啊呀!
姐妹又煩啦...我,無囉!....
|