今日校運會完左囉,聽日就要正式返學.
何舒同表姐就去左參加學界田徑,吾使上堂,正到爆啦!我都想,可惜我無呢個天分啊...哎
今日好好玩,同d啊sir系甘影相;開頭彭sir叫我地同佢影,我地吾制啦,系肯同邦爺爺影,佢就吃醋囉<少氣者瓜>叫我地"小心d"家長日,恐嚇我地o.怕你食左我地咩,,,不過之後都有同佢影,仲有&梁sir&祥祥一齊影...好搞笑,祥祥成個細路仔甘,佢都吃邦爺爺醋,系度扮怒我地,嘻嘻 (鬼叫佢吾夠邦爺爺受歡迎咩,吾抵得啊!);<叫"祥祥"我真系覺得有d核突,不過就nice d甘>
我推鉛球,連1米都吾過,失策啊~而何舒跳遠同跑步都好勁,掂;啊玉就系女甲個人全場總冠軍,好野...不愧系我既偶像;啊清又靚女又fit,梗直就系我心中既"女神";好仲意藍社,d 3+跳舞都勁,真系想去藍社(家陣者,可能遲d吾會想呢)
搞到5:00先放學,好耐;之後又去左買野食,(真系"肥女"1個)<高朋滿座>好睇啊呀!
p.s 諗得太多野啦,都系簡簡單單d好-me!
|