尋日成日都好好玩...
朝早,楊sir,我,冰,姐妹,巧明,fk同f1一個女仔一齊去左長沙灣果邊間九龍工業學校參加奧數,d數真系"easy job"-easy到吾識計...之後我地叫楊sir請飲茶(當然系講下笑啦),楊sir開頭都系吾制既,系我地既威逼利誘之下,佢輸左俾我地,甘就話返左旺角先.巧明,fk同f1果個女仔話吾去.甘就剩低我地3隻野,楊sir真系同我地去左皇上皇high tea,我地仲好吾客氣叫左好多野食...楊sir原來系甘好人既 我好仲意佢啊,都好仲意fk >_<
甘之後我地去左睇<生日快樂>,開頭系悶悶地,要睇到尾先感人,啊冰仲好感性甘喊左,我都眼仔濕濕.
晚黑,系最happy.我,姐妹,何舒,so kai,kenny,matthew,謝珠,家姐,昌姐,昌姐個老公仔同佢個fd,總共11人去左環球嘉年華...一去到就玩失(濕)身,我真系"失"得好勁啊,成條褲都"失"左啊,搞到有一個印系度@樣衰//之後就去跳樓.好鬼死驚啊,系甘系度大叫,落返來果陣我咬左so老豆一下,甘就舒服晒....最恐怖系玩果個死人吊腳過山車,全程尖叫,眼都無睁開過,系甘擰住so老豆隻手,驚死啦,以後都吾玩呢個啦 我驚得濟又咬左昌姐一野(今朝俾佢投訴tin.. )玩到11:00就走人lu,去左金太郎食野,俾啊媽同老豆系甘打電話來催我@煩死啦,.返到屋k 1:00,啊媽話以後都無得出,睬佢都傻.
今日仲有節目...晚黑再打!
|