今日既心情,ok啦~
識左個新fd,叫吾知咩"勞力s".
我幫佢起左個新名<金鏈>.甘樣好記d
因為佢戴住條金色既鏈,又粗又大o~
不過佢瘦到好似昌姐甘,戴條甘粗既鏈(仲系"金"既)好似個kai子甘
我就話呢,佢條鏈肯定系街邊吾知系未10蚊2條果d...
一行出街d賊仔以為系堅野,搶到連佢個頭都搶埋走.笑死人
我同啊靚女sue就坐系後巷系甘笑...佢. 佢自己都笑~傻既 我同sue都唱衰自己既老豆,超搞笑(不過好似系得我講,濟佢自己笑)
之後同姐妹返屋k...
晚黑,同哎呀表哥傾計,佢見到我個fd靚女,好似想溝佢甘,等佢仲話自己專一..車~
同葉子民玩,佢竟然話我@玩吾起就吾好玩啦...怒死佢.就假啦.佢甘好玩,我一定會玩佢到底既
xx傑...佢,真系好花啊~好彩我都吾系認真既#
姐妹,又有野煩啦,真系好"煩"啊~
好快就會返大6....雪梨,yeah~
p.s,我幾仲意<金鏈>o...因為佢幾好玩
謝珠珠都好好玩
謝慰慈來填from...佢,有d kai...
環球嘉年華,老豆又吾去;有d人又話好玩,有d又話悶~
甘即點啊? 哎..又煩
天馬<爛>--昌姐教既
|