今朝返到s,我竟然大頭蝦到食左d魚你餅.犯左規...
最衰系何舒.系到食引誘我...
(我果陣系完全無當食魚仔餅有錯,因為我諗吾起我地個約定)
大頭蝦啊 >3< 甘就衰左啦~
我問昌姐要吾要chocolate,佢話"吾要"既
so,我就吾使送啦.點解一定要送o~???
吾制啊... 
我地個約定系甘既:系一個月之內吾準食任何零食,犯左規就要系2月14日果日送chocolate俾男仔(而我就要送俾昌姐)..我就因為偷食左餅餅,甘就中招啦..好慘啊...算啦,我面皮厚既,又吾系玩吾起@車...冰冰就"衰女"啦,玩退出,幾"奸"啊
今日影班相..好似怪怪地甘,個樣好吾掂既嘛,黑眼圈又大哎..
放左學就去旺中買chocolate送俾家姐...我買左隻荷包蛋,^u^
今日俾啊頂玩我,佢個賤人啊
哎呀表哥好衰仔啊,叫我企鵝芬.有無搞錯,我都未話佢自戀狂-發"hao" ,佢就甘唱衰我.鬼吾望你溝女俾女飛啊~(講下笑者.不過我把口好準既,講親d野都中既)
啊xx傑佢要我認佢系我bf..真系衰仔>_<
環球...快d到禮拜六就好啦..仲有奧數,希望吾好甘難啊~
今日有個鬼婆問我:"what time is it?"(果陣系6:00)
我又發神經甘講:"6 dollers."
佢對眼充滿好奇+疑惑...我都吾知有咩事...
我仲諗:我d英文講得甘好.做咩啊?佢系甘探個身過來望住我隻手..上邊部手機.嚇到我無聲出,...之後佢又望一下我,重複我句野:"6 dollers ".我先知我衰咩..好"yu"啊,不過佢都有俾個"good"我...哎~收家啊
p.s. 雙層芝士漢堡,d人就會讀左"雙殘芝士漢堡"
雙層巴士會變左<雙殘巴士>
吾聲吾聲,嚇你一驚-->吾驚吾驚,嚇你一聲(姐妹教既)
天馬艦-->天馬爛(昌姐教既)
stay here--> 死 here
|