|
|
| 楊靄瑩HaPPY BiRTHDaY!! |
分類: 未分類 |
雖然今日唔係楊靄瑩生日....但係我送左生日禮物比佢....睇下佢份生日禮物
↓
←我送比楊靄瑩既生日禮物
燈..燈燈...燈..
↓
←就係Mickey Mouse啦~
希望佢會中意啦~ .______.|||
|
| 發表時間:2008-06-13 09:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
OLIVE 於 2008-07-17 11:27 AM 發表:
I DON'T LIKE MICKEY MOUSE...- -BUT I LIKE DISNEY- -....AND I LIKE IT VERY MUCH
|
|
|
betty1122 於 2008-06-17 08:07 PM 發表:
SO CUTE!
|
|
|
YEE2114 於 2008-06-15 04:49 PM 發表:
我知佢一定鐘意. 佢好似鐘意Mickey Mouse.
|
網主回覆
多謝!! Posted at 2008-06-15 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你的好友 於 2008-06-15 01:58 PM 發表:
希望佢會唔中意啦~ .______.|||
|
網主回覆
唔好意思呀,,佢同我講佢好中意呀...哎呀...臭呀 Posted at 2008-06-15 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你的好友 於 2008-06-15 01:57 PM 發表:
希望佢會唔中意啦`~` '....' ....... -__-
|
|
|
你的好友 於 2008-06-14 01:27 PM 發表:
信我,楊靄瑩一定唔喜歡。 如果比到我係楊靄瑩的話,殺人都有份。。。
|
|
|
你的好友 於 2008-06-14 01:22 PM 發表:
好醜呀~~!!
|
網主回覆
Thank You!!>w<
Posted at 2008-06-13 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|