今日出左去Mk玩-3-勁開心=] 同豆仔 ; 小月 ; 小舞 ; 出左去玩<3 我地去左壹間日本料理到食野 ; 我地出尼仲諗住食壽司tim-_- 不過算拉..*! 大家玩得開心就可以了 =] 甘樣我就心滿意足嚕@_@ 食完野之後去左行街街 .. 點知差吾多5點小月同小舞走先 -* 旦我吾想甘早 .. 好彩仲有豆仔陪我a"a 跟住我地去左旺中行街 .. 去左睇耳環>3< 我睇岩左耳環也 ; 旦我只可以戴得壹隻-.-v 之後豆仔話我壹人壹半 .. 我聽到佢甘講 ; 仲諗住買對hell0 kitty耳環xD 旦我最後刀只糸買左十字架耳環 -* 話哂刀糸男仔 ; 吾好戴hell0 kitty耳環拉 -3-" 睇我幾為佢諗也 .. 好朋友 xdd" 之後我地就去左新世紀行街 -.- 行到6點半就搭車返元朗 ; 我地坐59x<好似糸>返屯門再轉西鐵返元朗 .. 點知....... 我地2個刀訓著左 -[]- 過左站無得落車 -* 之後仲糸屯門碼頭迷路 *v* 勁搞gag l0r >3< 最後我地坐左輕鐵返元朗 -....-" 今晚豆仔吾知點解會陪我落網吧打機 <3 佢真糸好好仔架 0_0 佢仲同我講 : 我糸小月個Fd .. 有責任睇住我 .. 送我返屋企 -* 我聽到呢句勁開心 .. 我已經好耐無再聽過會有朋友甘同我講 /.\ 通常刀糸我對人講 .___." 估吾到有人同我講 xD"
俄發現左壹樣野 .. 旦俄希望咫糸錯覺而已 -3-" 亦到希望俄滴感覺偍錯滴 -_- 俄真滴很怕 .. 真滴怕了 -* 俄終於知道俄偍很需要佢 .. 需要到佢吾可以離開我 /.\ 半步也不可以 -* 俄怕俄很快會見吾到尒..*! 這偍真滴 -.-" 俄滴惢很辛苦 .. 很痛 -* 三個英文字 : Hurt s0 Bad -*