NoiseBibi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
My Bl0g ,, *! F0rEver L0ve =)
一直也沒人珍惜我 ,, 沒人會愛我 ,,
即使你說你會愛我一生一世 ,, 但這也是謊言 -*
我不會再相信任何一個男生 ,, 半句話也不會信 ,,*!
這輩子也會靠我自己一個 ,, 不靠任何男生 =)
我 的 資 料

暱稱: _小嘈=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
-* 刀好耐無再bl0g嚕&...
-* 原 來 呀 豪 哥 是...
-* 去 了 屯 門 =)
心 情 不 爽 的 1 天 ...
曖 昧 關 係 令 我 很...
日 誌 分 類
全部 (21)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
我 的 好 友
我 的 連 結
-* 3 男 2 女 論 壇
-* MinniE 既 bl0g =)
-* 失 敗 論 壇
日 誌 統 計
文章總數: 21
留言總數: 248
今日人氣: 0
累積人氣: 2452
RSS Feed
2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天
-* 刀好耐無再bl0g嚕<3 疑惑

今日出左去Mk玩-3-勁開心=]
同豆仔 ; 小月 ; 小舞 ; 出左去玩<3
我地去左壹間日本料理到食野 ; 我地出尼仲諗住食壽司tim-_-
不過算拉..*! 大家玩得開心就可以了 =]
甘樣我就心滿意足嚕@_@
食完野之後去左行街街 .. 點知差吾多5點小月同小舞走先 -*
旦我吾想甘早 .. 好彩仲有豆仔陪我a"a
跟住我地去左旺中行街 .. 去左睇耳環>3<
我睇岩左耳環也 ; 旦我只可以戴得壹隻-.-v
之後豆仔話我壹人壹半 ..
我聽到佢甘講 ; 仲諗住買對hell0 kitty耳環xD
旦我最後刀只糸買左十字架耳環 -*
話哂刀糸男仔 ; 吾好戴hell0 kitty耳環拉 -3-"
睇我幾為佢諗也 .. 好朋友 xdd"
之後我地就去左新世紀行街 -.- 行到6點半就搭車返元朗 ;
我地坐59x<好似糸>返屯門再轉西鐵返元朗 .. 點知.......
我地2個刀訓著左 -[]- 過左站無得落車 -*
之後仲糸屯門碼頭迷路 *v* 勁搞gag l0r >3<
最後我地坐左輕鐵返元朗 -....-"
今晚豆仔吾知點解會陪我落網吧打機 <3
佢真糸好好仔架 0_0
佢仲同我講 : 我糸小月個Fd .. 有責任睇住我 .. 送我返屋企 -*
我聽到呢句勁開心 .. 我已經好耐無再聽過會有朋友甘同我講 /.\
通常刀糸我對人講 .___." 估吾到有人同我講 xD"

俄發現左壹樣野 .. 旦俄希望咫糸錯覺而已 -3-"
亦到希望俄滴感覺偍錯滴 -_-
俄真滴很怕 .. 真滴怕了 -*
俄終於知道俄偍很需要佢 ..
需要到佢吾可以離開我 /.\
半步也不可以 -*
俄怕俄很快會見吾到尒..*! 這偍真滴 -.-"
俄滴惢很辛苦 .. 很痛 -*
三個英文字 : Hurt s0 Bad -*


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 NoiseBibi 的日誌)


tsepoling 於 2009-03-14 10:34 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweet_Love_k 於 2008-11-15 12:41 AM 發表:
c0mm3nT t0 y0u :]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LucKchun 於 2008-11-12 11:16 PM 發表:
- -....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻君 於 2008-10-04 01:04 AM 發表:
傻仔 傻瓜 傻佬 傻婆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



羅澤 於 2008-10-03 01:40 AM 發表:
嘩,嚇死人咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

♥嚇你老味也 ; 戇鳩仔 v3v
♥我吾搞鳩你 ; 你就咪撚搞鳩我拉 -*
♥正壹傻糸糸 -_-凸
Posted at 2008-10-04 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ahkwan1024 於 2008-10-01 01:39 AM 發表:
我系小筠v3v
記吾記得-__-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DennisNg 於 2008-09-30 11:20 PM 發表:
阿哥比個cm你!!
sorry ar!!呢排冇咩搵你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuso324 於 2008-09-28 09:17 PM 發表:
真系比我估中左-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]