下個禮拜,我就會去BBQ啦!!不過老師話下個會落雨!!好唔開心啊!!仲有啊!!我同林向平佢地組左一隊!!但係唔健渝話唔想同黃燦光一組!!無左黃燦!!我都唔同佢地一隊!!所以,林向平,你為左我.......地成組= =''既幸福!!唔該你!!
幫我地!KO啊吳健渝啊!!