而家係凌晨四點幾,我諗我可以支持到六點幾食埋個早餐先訓,唉!!近排冇嘜心機打日記,因為有好多野煩之如仲有一件好吾開心ge事發生左,呢件事就係我比人剪短左D頭髮!!!都吾知有冇搞錯!!我而家ge心情好灰所以吾講住=,=路過又好點都好留過言安慰下我la!! post下我個死人頭出黎,嘔到死吾好打我ar 我畫ge【L】