舊觀塘。 
最近人文剛剛教到呢個課題。要我地去份剪報,要拍攝一d舊觀的相。
影左好多,差唔多行曬成個裕民坊,見到好多熟悉又陌生的商店。
好感概,望住一間間商店,一個個路燈、路牌……
竟然會有d不捨,不過不捨又如何,政府會因為一個普通市民的不捨就放棄重建觀塘嗎?
唔會,社會就系咁現實。為左利益,可以不顧一切。

不過最難忘就系遇上一個舊店主對我地講的一句說話:有得影好快D影啦,過多幾日,想影都難啊。
系啊!時移物轉,物事人非。過多幾年,新的觀塘仲會系我地所熟悉的觀塘咩?
仲會有果d所謂的“人情味”嗎?!
|