今日十一點起左身,簡單係奇蹟,不過成晚都訓唔著....都唔知咩事,下午去左肥賤到,玩左陣同佢一齊落大窩口之後就去左阿哥到,都成幾個月冇上過去嚕,上到去乜人都冇得自己一個...又係得個悶字,好彩買左野上去食,夜晚係MSN同晶晶、Sandy、GG傾計,俾D姊妹圍囉,恐怖耶-.-....電話分鐘又成千...都唔知用左去邊...
有些東西爭取不一定能得到,但不爭取就必定會失去,失去了才來後悔那還有什麼意思呢!?