今個星期全落雨,真係煩,好彩早上冇雨姐,早上同佢地連左幾堂高達,好玩呀@@!~食完Lunch番去果陣落雨,真係邪,番到去上電腦堂,突然聽到話有人唔見左PSP,之後搜書包,不過冇事,但魚蛋就慘啦,唔見左部機,不過有人見到Lunch肥神上過去,阿輝打去問佢,佢死口都話冇,聽日番到去都唔知會發生咩事!~放學閃人,陪阿明去借書,買左d雞仔餅食,耐冇食都覺得幾好味,但好多油...番到去睇左陣漫畫就訓死左,起身食左個飯就訓到成十一點先起身...哩幾日又要乾報告,好煩...