晨早流流起身就熱到飛起...番到去頭兩堂都係連線打機,之前報告完真好,下午番中環,今日考試,考忌廉湯同牛扒,好易@@!~今次既忌廉湯整得好好好靚呀!~班友係咁過黎偷飲...好久呀...又唔飲自己整果D係都要飲人地果D=.=...成功合格@@!~不過可惜唔記得影相,番到葵芳,去萬寧買洗面奶,俾個女Sales係咁問...煩爆...之後喇喇聲走人去第二間買算...真係麻鬼煩...番到屋企狂趕西廚報告...苦也!~