最高溫度32度-_-??熱死...下午係地鐵站等茂林等左好耐都唔見,結果撞到雞仔同傻明,同雞仔極速番左去,但見唔到茂林,之後撞到佢就一齊去交份功課,番到課室再交份報告俾個阿Sir,之後傻明叫我地加佢名...逼於無奈加左...真係好唔鋸囉...幾份報告都係咁樣,算...都加左冇得改...麻鬼煩,今日最後一堂勁早放,番左去四五個字就閃得,五點幾番到屋企,食左成碟餃子,哩排大食左@@!~不過阿媽整既餃子又真係幾正,haha!~