Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 
    -``咖啡 ♥ {CaFe}?'``
                           ♣.°+*停下來﹍*想清楚___ よくどこにある
                      [/'` *-` ▩許下的承諾 = 欠下的債™ 
                                   ``× ♠ I am Ms. CTL°°° ×`']
 
 
OoVickioO
暱稱: -``咖啡♥ {CaFe}?
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
every body
2008-11-30
哼"
我"
...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


我* 感動

[ ♥ ]閉上眼,以為我能堅強,但流下的眼淚,卻沒有騙到自己……

今日吾想起身..8點先起...

之後8:30到出去..番學...去左百住買野...

上英數...0h My G0d *  好悶..超想訓...=33=

上堂...電話系咁震..咁多電話架..-0- cut 哂.."sd訊息俾佢地...

之後12點..去換衫..跳舞...

hea左陣...哈* 依排跳舞都總系同日本妹一齊..

一齊癲,,做低能婆and 低b婆...

4:30到放左..同老魚去左價細拎書..

之後去左佢會所到睇雜誌..佢sd歌..

sd左冇電..5:45到..走了...番屋企...哈*撞到牙哥wo~

之後番到去..開手提電腦用..嘿*

...用到..食飯...then 沖涼..系到同彤and 峰msn..哈*

之後睇劍擊...輸左..@@" 好吾抵..琴日古巴又系wo~

之後...睇當狗愛上貓...=]]

再睇家好月圓...0h n0" 我喊左好多次牙!!?

好憎佢個家牙"!!! 好憎sa姨and牙紅and牙嫲..-33-

then 關左電視之後去左刷牙..

刷完..上左卓然個bl0g..佢話琴日為我打一篇..xD

一邊睇一邊喊...眼淚系咁滴牙..T33T

搞咩?!...篇野系咁的...:

11號回來 在家閉關的兩天

和奶翹說我在家裡閉關抗議[大家覺得很奇怪吧??]

今天睡了一天 也無無聊聊呆了一個下午

直到5點才打破這個關卡 看到Cafe上MSN

便和她聊了起來 才知道一些事[關於私隱不方便透漏過多]

所以這一篇是為Cafe而打的 在打日誌之前我開了我的紀念冊

看到你們對我的評價 有好也有壞 我都是以笑來回應

看完后 心裡面有很很話想對你們說 可卻不知道怎么表達

Cafe 你的心裡為什麽要這樣想呢???

剛才你跟我說的時候 其實我有滴不開心

在這么多的朋友裡面除了你之外 很少人會陪我瘋吧

有時候牙儀會配合我一下下啦

不過說真的 能夠認識你們

我真的真的覺得自己很幸運  我知道你也感受到了

你們身邊有種令人很容易把煩惱忘掉的感覺

還記得在長洲的第二天嗎????  你們去了水里玩

只有我坐在岸邊 看著你們在水裡的樣子 每個人都帶著笑容

雖然你們都會回來和我抱怨誰誰誰不好

但這些抱怨令我很羨慕

應為我又少了一個和你們開心的回憶

那三天真的有很多很多的回憶

我從來都沒有試過在外面[沒有親人]這么輕鬆

好像在來一次哦,,不知道下一次是什麽時候

你知道嗎? 我以前經常對我媽抱怨為什麽來香港讀書

現在我媽經常對我抱怨為什麽會讓我去香港  真奇怪

我跟你說只有我在 你才不會覺得無聊

那是說笑的 我相信在我沒有轉來香港讀之前

你一定有一些沒有我在的開心回憶吧

有人說過最怎樣想自己才是最重要的

說真的 有時候你的才華真讓人嫉妒

認識你的每個人 心里都有一個地方是屬於你的

所以請你不要再想這些不好的東西了  好嗎

你在紀念冊里寫你是痛哭的水瓶 如果我忘記你

你會痛哭...其他人會不會讓你哭我不知道

至少有我不會讓你哭..

到了中4我們就不同班了 希望你能夠認識像我這樣的人 哈哈..

                            By 卓然~

 

真的...你吾講我都吾記得喇..

你未黎之前..我都有過開心牙...@@"

系果時我玩得好開心牙..但點解今日我會咁諗呢??"

我幾時變成咁架..?!  我點解變成咁...?!

今次...我要冷靜..我" 真系要好好諗下...

鍾鼎麗" 搞清楚自己做緊咩牙"

吾好再咁喇...我要改變牙"!!

咁樣GE我好辛苦牙" T﹏T

 

對吾住" 卓然.../33\

   痛哭的我..是少有的..
因我不可痛哭...現在的我..很眼淺...T3T

Cafe 系幾時打日記?!":2008-08-15 12:10 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
   [] I Love Mr.KSC. Samson
 
fd...xD  ( * )
  嘉嘉*  周嘉*  Ki (Darling) 
    旺寶*  祺(水造)*  杰*  奶翹*
   牙欣*  牙儀*  茄汁*  魚*
       技安*  牙亮*  K!nh K0ng*
      卓然*  薯條*  日本妹周b*
          牙狗*  陳豪*  日本仔*  平*
..................................
 
Many many...^______^