[ ♥ ]閉上眼,以為我能堅強,但流下的眼淚,卻沒有騙到自己……
今日吾想起身..8點先起...
之後8:30到出去..番學...去左百住買野...
上英數...0h My G0d * 好悶..超想訓...=33=
上堂...電話系咁震..咁多電話架..-0- cut 哂.."sd訊息俾佢地...
之後12點..去換衫..跳舞...
hea左陣...哈* 依排跳舞都總系同日本妹一齊..
一齊癲,,做低能婆and 低b婆...
4:30到放左..同老魚去左價細拎書..
之後去左佢會所到睇雜誌..佢sd歌..
sd左冇電..5:45到..走了...番屋企...哈*撞到牙哥wo~
之後番到去..開手提電腦用..嘿*
...用到..食飯...then 沖涼..系到同彤and 峰msn..哈*
之後睇劍擊...輸左..@@" 好吾抵..琴日古巴又系wo~
之後...睇當狗愛上貓...=]]
再睇家好月圓...0h n0" 我喊左好多次牙!!?
好憎佢個家牙"!!! 好憎sa姨and牙紅and牙嫲..-33-
then 關左電視之後去左刷牙..
刷完..上左卓然個bl0g..佢話琴日為我打一篇..xD
一邊睇一邊喊...眼淚系咁滴牙..T33T
搞咩?!...篇野系咁的...:
11號回來 在家閉關的兩天
和奶翹說我在家裡閉關抗議[大家覺得很奇怪吧??]
今天睡了一天 也無無聊聊呆了一個下午
直到5點才打破這個關卡 看到Cafe上MSN
便和她聊了起來 才知道一些事[關於私隱不方便透漏過多]
所以這一篇是為Cafe而打的 在打日誌之前我開了我的紀念冊
看到你們對我的評價 有好也有壞 我都是以笑來回應
看完后 心裡面有很很話想對你們說 可卻不知道怎么表達
Cafe 你的心裡為什麽要這樣想呢???
剛才你跟我說的時候 其實我有滴不開心
在這么多的朋友裡面除了你之外 很少人會陪我瘋吧
有時候牙儀會配合我一下下啦
不過說真的 能夠認識你們
我真的真的覺得自己很幸運 我知道你也感受到了
你們身邊有種令人很容易把煩惱忘掉的感覺
還記得在長洲的第二天嗎???? 你們去了水里玩
只有我坐在岸邊 看著你們在水裡的樣子 每個人都帶著笑容
雖然你們都會回來和我抱怨誰誰誰不好
但這些抱怨令我很羨慕
應為我又少了一個和你們開心的回憶
那三天真的有很多很多的回憶
我從來都沒有試過在外面[沒有親人]這么輕鬆
好像在來一次哦,,不知道下一次是什麽時候
你知道嗎? 我以前經常對我媽抱怨為什麽來香港讀書
現在我媽經常對我抱怨為什麽會讓我去香港 真奇怪
我跟你說只有我在 你才不會覺得無聊
那是說笑的 我相信在我沒有轉來香港讀之前
你一定有一些沒有我在的開心回憶吧
有人說過最怎樣想自己才是最重要的
說真的 有時候你的才華真讓人嫉妒
認識你的每個人 心里都有一個地方是屬於你的
所以請你不要再想這些不好的東西了 好嗎
你在紀念冊里寫你是痛哭的水瓶 如果我忘記你
你會痛哭...其他人會不會讓你哭我不知道
至少有我不會讓你哭..
到了中4我們就不同班了 希望你能夠認識像我這樣的人 哈哈..
By 卓然~
真的...你吾講我都吾記得喇..
你未黎之前..我都有過開心牙...@@"
系果時我玩得好開心牙..但點解今日我會咁諗呢??"
我幾時變成咁架..?! 我點解變成咁...?!
今次...我要冷靜..我" 真系要好好諗下...
鍾鼎麗" 搞清楚自己做緊咩牙"
吾好再咁喇...我要改變牙"!!
咁樣GE我好辛苦牙" T﹏T
對吾住" 卓然.../33\
痛哭的我..是少有的..
因我不可痛哭...現在的我..很眼淺...T3T