[ ♥ ] 學著飛翔 不管世界多麼慌張
今日...呵" 番香港ge日子..
..5點幾6點起左身..日出牙"..嘿*
之後去左同靖敏表妹去食早餐and 買早餐番去..
系中途見到牙姨..@@"
番到去...食野..整野..=]
之後冇野做系到睇電視..
表姐同媽咪佢地又整緊野..悶 -33-
then..睇睇下..媽咪叫我同靖雨表姐去買野..= ="
番到去...坐左陣..之後同靖雨表姐剪頭髮..哈哈*
之後去左表哥果邊...拎野食 xD
拎左..又番去..上左樓上..同表姐妹玩..WA KAKA*
但..岩岩食完..之後點知要食飯...0h my G0d !! 飽死我..
食完..上去執野..影相..=]]
之後落番去..姨媽黎左..佢地系到講戶口問題,,
好憎呢" 大陸貪污真系好嚴重牙"!! -v-
講講下..靖敏喊左..=( 問題真系好大....
then..姨媽叫我地做野" 去左表哥果邊..哈哈*
笑死"...xD ...影影影!!
2點到..塔摩托車出去..哈"爽牙!! ^^
then 塔車..訓左..累死我...
去到惠州..媽咪去買野...系到等佢..
塔深圳車..又訓..諗諗下野訓左...-33-
過關..好煩...= =" 但...
好笑ge系...我竟然見到..一對ge公安..系樓梯到......."
o 哂" ...去到上水..7:15....天都黑哂...
7:35落車...自己行番屋企..damn*
依家總會諗埋d...." 怕 >﹏<
番到去..執野..開電腦"!!
0h my 電腦牙..好掛你呢..xD
玩到..叫食飯都吾食..系到chat e-mail...
之後去沖涼...then 食左個石榴...
MSN...好多人add ,, 開心的...but*
dicky and 牙狗....有dd想喊的..
but..算* 0ff左佢..吾想見到3B 人嘈..= ="
q00za..打下停下....打左好耐..= ="
faceb00k 吾識玩..之前ge日記..遲d補打"..=]
角色轉換" ...Funny Jeal0usy `' 別這樣好嗎.?!