Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 
    -``咖啡 ♥ {CaFe}?'``
                           ♣.°+*停下來﹍*想清楚___ よくどこにある
                      [/'` *-` ▩許下的承諾 = 欠下的債™ 
                                   ``× ♠ I am Ms. CTL°°° ×`']
 
 
OoVickioO
暱稱: -``咖啡♥ {CaFe}?
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
every body
2008-11-30
哼"
我"
...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


我"

[♥] 一天一天貼近你的心  一點一滴我都能感應  你是最美的相信

琴晚..同王梓峰系到sd sms..

岩岩入ge錢..因為佢吾同台ge關系..

又差不多冇了..而且..琴日,,超多功課..

之後..sd sd下..佢訓左wor~..

之後我未訓..系到睇本日記...xD

Um..嘿* 或者我真系好糟糕..^^

之後..12:45訓..手機響..damn`

..之後點幾先訓..

今日吾多想起身..但..番學喇..

@@..家姐起左身?! 一起身開電腦睇"命中注定我愛你"

有冇搞錯..我睇先架麻...-33-

7:00番學,,一路sd sms

..當值..牙慇" 嚇到我..

英文x2..明ge..但好想訓..

小息..冇野做.."

化學x2..系到sd訊息&同朱琪寫未傾計..

(p.s. 因為佢同歐志賢調位,,s0朱琪坐我隔離)

haha* 同技安and王梓峰sd sms..xD

小息..搵人一齊出去同技安食lunch..=]

生物..哈哈" 上堂食野..超搞笑..何晉,,歐志賢..xD

(p.s.死囉...變壞了)

Math..同樣..笑死" 冇咩聽到書..and sd sms

         嚇死..技安打黎..冇聽..sd番 訊息去..

lunch..同卓然系到話頭先上堂傾計..

y0' 見到技安...吾慣..-33-

佢冇幾耐又走左..d野食好遲先黎..好趕咁番去..

呵" 我見到麥太牙..^^

當完值又趕上去執野..上旅遊x2..

玩ge...同平,,奶翹系到玩..and sd訊息..

下..果到收吾到架..= =..吾怪得牙杰話啦..

之後借牙平張卡同技安sd..=]

上完..搵牙sir..之後幫佢整野..

但..牙平張卡重系我到..ha* 玩左佢..

s0r牙..嘿* 做完..去左影印and買畫紙..

番到去..牙平吾理我..=(

釘左d..之後去..番屋企..打俾平say s0r

and M!z u 君打黎....=]

Um..或者..系我錯,,或者..系我吾夠努力..

       或者..系你地吾明白我,,或者..系你地冇留意我..

       或耆...或者..

一件又一件ge事..令我累..

一件又一件令我吾知點好..

一件又一件令我討厭..

一件又一件令我恨我自己...

一件又一件想做到ge野..又做吾到..

  

愛了 壞了 走了 錯了 哭了 痛了
累了 倦了 哭了 煩的 亂的 冷的   都是真的

我的 你的 他的 好的 壞的 難的
灰的 藍的 黃的 酸的 甜的 苦的 都還記得

瘋的 想的 念的 不安的 焦慮的
浮躁的 夢過的 擁有的 失去的 怎麼忘呢..

Cafe 系幾時打日記?!":2008-09-08 11:31 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
   [] I Love Mr.KSC. Samson
 
fd...xD  ( * )
  嘉嘉*  周嘉*  Ki (Darling) 
    旺寶*  祺(水造)*  杰*  奶翹*
   牙欣*  牙儀*  茄汁*  魚*
       技安*  牙亮*  K!nh K0ng*
      卓然*  薯條*  日本妹周b*
          牙狗*  陳豪*  日本仔*  平*
..................................
 
Many many...^______^