[♥] 一天一天貼近你的心 一點一滴我都能感應 你是最美的相信
琴晚..同王梓峰系到sd sms..
岩岩入ge錢..因為佢吾同台ge關系..
又差不多冇了..而且..琴日,,超多功課..
之後..sd sd下..佢訓左wor~..
之後我未訓..系到睇本日記...xD
Um..嘿* 或者我真系好糟糕..^^
之後..12:45訓..手機響..damn`
..之後點幾先訓..
今日吾多想起身..但..番學喇..
@@..家姐起左身?! 一起身開電腦睇"命中注定我愛你"
有冇搞錯..我睇先架麻...-33-
7:00番學,,一路sd sms
..當值..牙慇" 嚇到我..
英文x2..明ge..但好想訓..
小息..冇野做.."
化學x2..系到sd訊息&同朱琪寫未傾計..
(p.s. 因為佢同歐志賢調位,,s0朱琪坐我隔離)
haha* 同技安and王梓峰sd sms..xD
小息..搵人一齊出去同技安食lunch..=]
生物..哈哈" 上堂食野..超搞笑..何晉,,歐志賢..xD
(p.s.死囉...變壞了)
Math..同樣..笑死" 冇咩聽到書..and sd sms
嚇死..技安打黎..冇聽..sd番 訊息去..
lunch..同卓然系到話頭先上堂傾計..
y0' 見到技安...吾慣..-33-
佢冇幾耐又走左..d野食好遲先黎..好趕咁番去..
呵" 我見到麥太牙..^^
當完值又趕上去執野..上旅遊x2..
玩ge...同平,,奶翹系到玩..and sd訊息..
下..果到收吾到架..= =..吾怪得牙杰話啦..
之後借牙平張卡同技安sd..=]
上完..搵牙sir..之後幫佢整野..
但..牙平張卡重系我到..ha* 玩左佢..
s0r牙..嘿* 做完..去左影印and買畫紙..
番到去..牙平吾理我..=(
釘左d..之後去..番屋企..打俾平say s0r
and M!z u 君打黎....=]
Um..或者..系我錯,,或者..系我吾夠努力..
或者..系你地吾明白我,,或者..系你地冇留意我..
或耆...或者..
一件又一件ge事..令我累..
一件又一件令我吾知點好..
一件又一件令我討厭..
一件又一件令我恨我自己...
一件又一件想做到ge野..又做吾到..
愛了 壞了 走了 錯了 哭了 痛了
累了 倦了 哭了 煩的 亂的 冷的 都是真的
我的 你的 他的 好的 壞的 難的
灰的 藍的 黃的 酸的 甜的 苦的 都還記得
瘋的 想的 念的 不安的 焦慮的
浮躁的 夢過的 擁有的 失去的 怎麼忘呢..