|
|
2008 年 9 月 13 日 星期六
 |
|
哼" |
不想多打..今日..又嬲又好笑..=]
首先..今日早左起身...n個morning call 個人都冇醒..
之後塔的番學..因為好多吾識ge功課..
見到奶志..一齊入去..做做下..Au 佬過左黎..
問佢數..-0-..之後又俾佢玩左次..冇理..
P.E. x2 度高,,磅重..之後自由活動..3丁人去跑公園..6.36..
英文..x2 0h n0..一半上堂一半writing..吾識做writing
物理..x2 "魚"爆..Au 佬...記住你..開始吾講野,,
要專心上堂牙,,廢是吾識俾人爆..-33-
lunch..開會...笑死左...xD
中文..吾講野..玩我ge代價..!! xD個個都話抵死
數學..同卓然又講..又系抵死..哼* xD
放學..做writing..一邊同嘉嘉講,,笑死嘉嘉'=]
之後牙sir請食野..
5:20 同浩楠塔的走..(摘公字決定的)
哼* 請不要給我取花名..系"麗" 吾系"你"!!
而且...n年前ge野..吾好同我亂講...!!
|
|
|
[❤] I Love Mr.KSC. Samson 
♥愛fd 子...xD ( 排名不分先後 * )
嘉嘉* 周嘉* Ki (Darling)*
旺寶* 祺(水造)* 杰* 奶翹*
牙欣* 牙儀* 茄汁* 魚*
技安* 牙亮* K!nh K0ng*
卓然* 薯條* 日本妹* 周b*
牙狗* 陳豪* 日本仔* 平*
..................................
Many many...^______^
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 147 | »
|