今日好早出門口,
係7點呀,
好早,
之後上車,
見到翼龍,
之後去到家維村,
子軍同孔倩怡都上左車,
我地做左鴨仔團,
3個黃色ge人,
之後我地3個鴨仔團團友係車到做GB,
好采我有ans,
點知比孔倩怡搶左,
冇得做,
之後一齊番去,
好好笑,
行過陣,
孔倩怡不斷話個袋好重,
我同翼龍講,
你聽唔聽到有隻狗係到叫,
翼龍話唔係貓咩??
之後講下講下變左king kong,
不過隻king kong不斷係到叫,
我就叫佢叫kc超人黎,
佢會著住超人3黎幫你(心口有個s字果個ar),
起勢做功課,
謄好左文,
好好采,
之後上pe,
= =
著錯3,
係下面做is改,
好采有人陪,
之後呆下呆下呆到落堂,
之後英文,
我見無聊,
又諗超今朝d野,
就用本簿畫king kong la,
又令我諗起kong,
金鋼(孔)跟kc戀上,
也是個傳奇狂想,
縱是遺憾收場,
點解遺憾??
因為king kong爬左上世貿,
果日又係9月11,
所以死左,
畫左好多好笑野,
之後落堂,
之後上is就做中文,
好悶,
之後就到中文,
好悶,
食飯,
同左唯唯,
阿咩去左m記食,
之後math好開心,
不斷講笑,
之後放學,
同小童,
孔倩怡,
林澤源1齊搭車,
之後落車就冇la,
我中2左1個人,
想知就禁Ctrl+A
章唯
|