OofishoO
古怪的我
OofishoO
暱稱: 魚
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後今晚
.................
折哀順變
我結婚la
kai子的早上
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 58
今日人氣: 2
累積人氣: 1681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


傻佬的一日 分類: 未分類

今日好早出門口,
係7點呀,
好早,
之後上車,
見到翼龍,
之後去到家維村,
子軍同孔倩怡都上左車,
我地做左鴨仔團,
3個黃色ge人,
之後我地3個鴨仔團團友係車到做GB,
好采我有ans,
點知比孔倩怡搶左,
冇得做,
之後一齊番去,
好好笑,
行過陣,
孔倩怡不斷話個袋好重,
我同翼龍講,
你聽唔聽到有隻狗係到叫,
翼龍話唔係貓咩??
之後講下講下變左king kong,
不過隻king kong不斷係到叫,
我就叫佢叫kc超人黎,
佢會著住超人3黎幫你(心口有個s字果個ar),
起勢做功課,
謄好左文,
好好采,
之後上pe,
= =
著錯3,
係下面做is改,
好采有人陪,
之後呆下呆下呆到落堂,
之後英文,
我見無聊,
又諗超今朝d野,
就用本簿畫king kong la,
又令我諗起kong,
金鋼(孔)跟kc戀上,
也是個傳奇狂想,
縱是遺憾收場,
點解遺憾??
因為king kong爬左上世貿,
果日又係9月11,
所以死左,
畫左好多好笑野,
之後落堂,
之後上is就做中文,
好悶,
之後就到中文,
好悶,
食飯,
同左唯唯,
阿咩去左m記食,
之後math好開心,
不斷講笑,
之後放學,
同小童,
孔倩怡,
林澤源1齊搭車,
之後落車就冇la,
我中2左1個人,
想知就禁Ctrl+A
章唯