都好多日冇打過野,
因為考試,
我要努力溫書,
好辛苦,
今日個日記主題係用可以用黎形容我ge子打出黎,
好神奇,
我呢幾日見到條馬路冇車又係紅燈,
我以前第1時間衝左過去先,
呢幾日我都冇咁做,
可能係同小童行太多馬路,
每次我想衝果陣,
小童一定第1時間拉住我,
我終於明咩叫近豬者赤,
近墨者黑,
今日因為憑海寧生日,
又比人拉左去唱k,
但係我照舊唔唱,
一直打機,
不過好悶,
原本今日我係唔想去ga,
點知小童係9點11果陣打黎叫我去,
到左最後,
小童勸掂左我,
我去左,
好肚餓,
之後同小童行去,
我一如以往係買左支Bonaqua黎比自己飲,
唔知點解,
我如果飲屈臣屎,
我有種想嘔ge feel,
之後係唱k果到不斷打機,
放人去左kfc食野,
小童有個磨姑飯,
佢右唔食,
比左我,
好好味,
之後就走人,
我去番童軍,
番到4點半到,
操完,
係室內上堂,
好開心,
我有個童軍100週年記念章,
阿sir送,
係英國買,
坐過飛機ga個章,
阿sir仲有兩個係香港買,
1個寫中文,
1個寫英文,
唔係我到,
                                 
跟住我又攞到兩個,
果兩個係1套ga,
果兩個章咩來頭??
佢地就勁la,
我唔知道,
但係5條友入面,
得我齊一套加1個100週年記念章,
                                 
開心死我,
之後放人,
有血案發生,
我交由魚小朋友報導,
大家好,
我係魚小朋友,
係大約6時,
有人名行路唔帶眼ge女子,
好勁咁撞左去香港小童群益會慈雲山青少年綜合服務中心門口到ge大玻璃門,
當時,
佢以高速撞埋去,
最後流左好多血,
其實我地ge madam就去幫佢,
最後,
我唔知道個女人點,
現在交比魚大學家講下個女人可能係點,
(咳兩咳先,扮正經)大家好,
我係魚xx,
當佢流大量ge血時,
有可能會失血過多而死,
再唔係就可能會傷口發炎,
跟住負爛,
之後到成個頭負爛,
1係就斬左個頭,
再唔係就由佢繼續,
最後死左,
好la,
唔玩la,
以上內容純粹事實,
如有雷同,
並不巧合,
魚大學家講果d係假ga,
唔好信,
好好笑,
呢幾日小童成日都係睥住我5秒,
跟住就會話唔采你,
右手邊個人就係小童 ,
呢幾日成日都見到kc,
我真係年紀大,
機器壞,
呢幾日都有打波,
第2日隻腳就好痛,
平時活動太小,
我仲發現自己反應慢,
平行力差,
今日令我諗起小學同學弢弢,
電視飲食節目果個,
我個小學同學好"獸",
有次我係佢飲水果陣,
唔小心拍佢背隻,
佢就好似人地電視武俠片噴血咁噴左d水出黎,
好好笑,
可能你地唔明,
但係我拍過小童背隻,
佢都唔噴,
唔好玩,
呢幾日就係咁la,
睇番最上果到,
頭4行係大話,
如果睇得出,
你對我平時講ge野好相信,
仲好可能好清楚我ge為人,
如果睇到就講聲,
我會有野問果1班人。
|