^^好開心
唉衣+補習班英文轉左個傻ge miss
講極都唔明...又要問
煩到我都唔想再去啦
本來可以去同個jj打邊爐(點知黑man約佢唔到...唉)
唔開心羅~~~
最後冇去到(冇心情)
下次我一定會約到你
今日覺得d時間過得好慢
好想快d到中午...
今日返到學校就同我講捉頭髮=.="
超擔心...
點知ky2冇捉我頭髮呀^^
好好彩...冇俾人捉呀
只可以講好心有好報><
今日放學就同d fd去左m記做功課
點知自己林林下野...發生左d野(唔好題)
我林起我同你ge好多野
不過一都係過左去ge事
我只係想快d有一段新感情去忙記你