今日做左我16年黎做得最on9既一樣野
就係考中文我溫左中史(媽x)
我今日返到學校就問d fd 有冇中史卷
佢地係到串話冇(我個陣都唔g咩事...以為考中史)
之後佢地講俾我聽今日考中文你溫咩中史=.=""
我第一個林法係返屋企請假(最後都冇返到)
跟住就發輝我天才既本色
用20分鐘溫晒d重點
之後考...唔識小小
其他寫左就全對(太強啦)
我只可以話我太強
cm~~
今日考sci...考得好差
不過算啦...睇黎都係要用2.3段追
考完之後同肥高,阿倫一齊周圍行
行左好耐...(行左2個中)
走到去南環我地講左好多心事(差d哭)
咩心事就唔係好講得
佢地都俾左好多意見
我終於知道朋友係錦好嫁
可以幫你分擔好多野
我一直都好愛你.但.........
如果我第日做左d咩,希望我地都係好朋友
你有咩需要我一定會黎幫你
我做個樣野都係為左你
希望你會明白,我會一生做你的守護天使
(阿倫,肥高先明) 我愛你 嘉欣