今日都係咁過悶死
見到F3 D人返晒黎啦
佢地就好啦成個星期唔洗返學
唔知做咩覺得瑋哥唔同左(可能係錯覺)
返到hm想同d人去大陸玩
唔好成日咁唔開心
不過返到去都冇上到
聽日買鞋有冇人陪我去買呀
e排成日都亂諗野
都唔知做咩
只係覺得身邊有好多野都唔同左
一年內都可以發生咁多野
不過衣+冇左你係到幫我分擔
不過我都係時學識自己一個人生活
呢個世界都冇話冇左邊個唔得ge
點都係要生活落去
不過有人陪點都好過冇人陪啦
祝d有人陪ge人永遠幸福
希望你唔好咁啦
我衣+只係想俾心機讀書
冇諗過其他野
可能我講d野hurt左你
不過希望你明白
可能我升左班會考試...
今次真係第一日返學可以返到咁冇言
係我ge錯??
我真係估唔到你對你自己咁冇信心
今日放學一返到hm就有人打俾我
估唔到係佢
佢係第一次係分手之後打俾我搵我幫手
我第一時間應成左(唔知做咩會咁快)
去到佢hm原來要去陪佢細老去買校服
不過佢叫到點敢唔去呀~~
之後買完左佢叫我係佢到食飯
我冇應成到(唔知點解啦)
唔知係唔係同佢太耐冇見有d生保
唔可以再係好似以前咁
不過佢搵我幫佢手都好開心啦