天真的日記本^ ^
你的臉...充滿了淚,
我不忍心他這樣待你,但我只能旁觀
゚・:,。*:..。o○☆只因我是個天真南鞋(^∀^)
 

2009 年 8 月 2 日  星期日  



2009-08-02  

 好多人話我沒打bl0g’

我有架...不過五想p0=.=

有個全身毛ge人用左我好多錢去sms=.=

2B好定吾好?

好掛...少左d膠人(仲有一個)

Summer...好悶呀...

遲d呢到可能有故仔睇=]

----------------------------------------------------

沒打bl0g太久...都被遺忘了.....

因為太無聊而打Bl0g既時間係:2009-08-02 11:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ostrick 的日誌)


pigpig1014 於 2009-08-14 05:54 PM 發表:
我諗我知你講緊邊戈\____/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好醒ar``^^=] 
Posted at 2009-08-14 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpig1014 於 2009-08-14 05:53 PM 發表:
c0mm3nt`;D
你話緊邊戈曬你D$- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 吾知le`~
Posted at 2009-08-14 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biscuits1025 於 2009-08-07 06:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-08-10 12:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yeuklam4624 於 2009-08-05 10:04 PM 發表:
唔好咁諗..至少我知你係邊個xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



biscuits1025 於 2009-08-03 01:25 PM 發表:
又要同果d人同班
我替你感到悲哀XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係你同何英偉個d一班w0`
`我替你感到悲哀才對~
Posted at 2009-08-03 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngayi0505 於 2009-08-03 12:38 PM 發表:
2B一般
除左glass bottle ,
仲有1D既black face's god。
我都入2B 多多指教la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 black face's god=.=
IamtheGod!!!
Posted at 2009-08-03 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



on9tsz 於 2009-08-03 12:12 AM 發表:
咩故仔,,鬼故?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 No=.=
Posted at 2009-08-03 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






最新文章
2009-09-19
2009-08-22
2009-08-19
Cutey`Transf0rmeR~~
2009-08-02
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 144
今日人氣: 2
累積人氣: 3348