今日早上一早就俾出邊噶雨聲嘈醒.. 如果喺平時,莪會覺得好煩, 但今日有d5同..!!
由于莪琴晚無翻屋屋.食飯,飯褒有好多隔夜飯... 隔夜飯, 拿麳整炒飯就最正拉..!!
炒飯有甘多種..有邊種喺好食+易整噶哩.. 西式炒飯應該喺最易整+几好食噶.
搵勻成間屋都搵5到番茄醬.. 真喺無奈.. 齣邊鬼死甘大雨.. 不過爲咗炒飯. go~!
買番茄醬噶時候.. 莪仲買埋 粟米, 番茄,青瓜.. 
番茄,青瓜切粒其實喺1.件好煩噶事........
開鑊.. +油,媽咪話先炒粒粒再炒飯, 兩樣耶要分開麳炒..
真喺好鬼死多步驟.. 炒啊炒啊炒a ~~
最后一.部 當d番茄醬5.洗錢.. 喺甘落喺甘落.. 
哇佧佧.. Finish
姚民. 出品 實屬佳品拉.. 真喺色香味俱全..!!!
|