今日我同輝11點幾去左寶林地鐵站 等班友仔去清水燒烤等等下見到峻峻 之後我輝峻又等佢地- 跟住12點幾佢地到左有浩琳明朱施 佢地到左之後我地坐小巴去清水燒野食~~~ 到左之後又見到權同晴 我地起左個火堯左好耐都唔得 過左一陣峻走左我地又起過火 起左成粒中終於得左= 之後開始燒野食 到最後我地玩火- 乜都放晒去燒- 之後我權同輝玩野走先 係小巴站到打比佢地話我地走左坐緊車 佢地到左後我輝權係咁笑- 最後一齊坐車走V_V