天氣忽冷忽熱,我的心情也是如此,眼見工作愈來愈辛苦,自己的私人時間相對減少了,今日其實我想到元朗工作,一來可以熟悉元朗,二來可以買番生日禮物比佢,但係阿頭要我行旺角,唉唯有明天再去元朗啦,我好想親手送比佢..又8點先反到屋企,好累啦..