今日,我內心有一種好特別既感覺 ,儘管很在乎,但點解我會突然有一種想放棄既心,係就係仲意,但係忽冷忽熱既對待,素未謀面既現實,實在有點厭倦了,我既方向已經迷失了,眼見佢冇心機反學,比人搔擾,唔食野,被迫做一d唔想做既野,眼見情況每況愈下,我實在擔心不已,我點可以幫到佢牙?
反工反到累透了,但我堅持每日同佢通一次電,雖然有時冇咩特別話題,但係我想關係可以keep住...
TingTing:我真係好愛你,雖然傾電話,你可能擦覺唔到,但係我對你係真心,唔會變,你鐘唔鐘意都好,我相信終有一日能感動你..
又訓啦,拜.. |