今日係工作既第3日,我朝早一開完會,就出左元朗,上水的旅行社幫手送書,點知係元朗經過左某某人既學校,基元中學,原來我工作既地點都好近佢既,其實我既心一早就想搵佢 ,可惜她仍不敵睡魔 ,我唯有黯然離開比較陌生既元朗..
中午約2點鐘,我完成晒我既工作,阿頭比我提早放工,之後佢打左比我,我暗喜 點知佢想.........唉唉唉
我又幫左佢,雖然我户口冇咩$$, 仲被凍結埋,但我都心甘情願,哈哈日日食麪包啦 ,當減肥囉,幫佢係因為我好想幫佢,同埋 佢掛,我都5知lu.又5知佢點諗我既!!!!
口頭上講左星期日會出黎幫佢do homework ,5知佢會5會出黎呢???????
可惜之後我再搵佢5到啦........................................冇打比我........
5知佢睇5睇到我今日寫既野呢...
|