2006 年 11 月 17 日 星期五  | |
| 2006-11-17 |
我好辛苦呀
我講過既野,一定做到,好似上面既閃字一樣
我唔會再識笑囉,我係我間中學裹面,係冇一妙係笑得出囉
我好憎你地呀,可唔可以唔好比我見到你地呀
我會好辛苦嫁!其實你地係唔係好唔like我姐,
咪講囉,就唔好係我面前又講人地是非啦!!!!我頂唔信嫁啦
有冇一個真正既中學朋友呀
我好悶呀,我係好唔開心囉.一係同我講我有咩唔好.
好冇?男又係禁,女又係禁.........
因為我真係唔想日日返學前有驚既feel
可唔可以help me?
你地個個都好開心
但我真係唔係太囉
|
|
刊登時間︰2006-11-17 11:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
PIG622 於 2006-11-18 12:09 AM 發表:
你估我會唔知
我都好想
但.....fd?????\
fd既定義係邊?
fd唔係講就話係嫁啦
有D野,同你講咗你只feel煩
|
|
|
Man 於 2006-11-18 12:05 AM 發表:
有咩唔開心???
講黎聽下,多個人分擔,舒服好多!!!
記住,我係你個 friend!!!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|