2007 年 4 月 5 日 星期四  | |
2007-04-05  |
今朝,8:10起咗唔願意起既身....因為琴晚2點幾先訓,
所以唔夠訓,好唔想起身囉!
禁就約咗佢地三個系粉嶺等喇,我8:40就出咗門口嫁喇,
系人都知唔會遲嫁喇....
偏偏今日火車站就爆爆爆多人,我買飛都買咗成十分鐘,
尼樣都唔計喇,
但系連入集都入十分鐘,真系講都無人信囉!
可惜....就系真嫁!!有個大嬸嘟咗張白達嘟十次,
都過得嫁喇!
又已為自己過唔到....無奈囉!!
好采我提下佢姐,如果唔系...都唔知佢要嘟多幾多次囉!
點知落到等火車個度...個板話仲有@二分鐘...
無奈囉!唉!!!俾人罰咗$6囉
Tempo又胃痛....所以佢無去...
祝你早日康復喇,小心食野亞!知無?
出到去,無位...所以無睇到戲,之後去
咗”無印”買筆,買咗6支,好開心^^
跟住映貼紙相喇!映咗2部,但我覺得唔太令囉!
最後買咗KELLY隻碟,走人
番上水陪Queenly買野,再陪佢去粉嶺俾野人,
就番咗屋企喇!
玩電腦囉....8:00去公公到食飯,
亞哥又唔得閒去!悶死喇!!
唉,睇見公公精神禁差,我都好唔開心,但我想講一句....
”公公!我愛你亞”小心身體喇!!
最後都想同容小姐講句...”對唔住”
因為今日對你既態度唔系禁好...我都唔知點解...
今日講到尼到....
|
|
刊登時間︰2007-04-05 11:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|