技術找不回,
自信找不回,
自尊...也一點一點的溜走......
我還算是個人嗎@@?
我只係任人擺佈既人偶
⋯⋯冇權做想做既事
冇意義既野唔好做,
我覺得做人冇意義啦,
咁可唔可以唔做呀?
點解變成咁?
我原本唔係咁架...
我唔明!我唔甘心!
不過...
我又做到d咩呀...唉~
死左佢把啦,我冇q用架啦
乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!乜到做唔到!
乜到做唔到呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|